کد خبر : 561847 تاریخ : ۱۴۰۳ جمعه ۳ فروردين - 19:14
نصب المان‌های نوروزی تا برپایی تونل های نوری رئیس اداره زیباسازی منطقه ۴ از نصب المان‌های نوروزی تا برپایی تونل های نوری در معابر منطقه خبرداد.

نوآوران آنلاین-به نقل از گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛  مجید نقدی رئیس اداره زیباسازی منطقه ۴ تهران با بیان اینکه نصب المان‌های مناسبتی تلاش برای تلفیق هنر در زندگی روزمره شهروندان و ایجاد لطافت در معابر شهر است، گفت: به منظور ایجاد فضایی زیبا و پرنشاط بهاری ویژه مهمانان و گردشگران نوروزی و همزمان با فرا رسیدن سال جدید و بهار طبیعت،  نصب المان‌های مختلف و زیبا را در سطح میادین، بوستان‌ها و بلوارهای سطح منطقه در دستور کار قرار گرفت.

نقدی در ادامه از جانمایی المان های نوروزی  در قالب طرح استقبال بهار ۱۴۰۳ خبرداد و افزود: به منظور تلطیف و ایجاد نشاط در فضاهای شهری، المان های نوروزی نصب و نورپردازی معابر انجام شده است.

وی در تشریح این اقدامات گفت: المان های نوروزی در قالب هفت سین، ساعت، ماه امید، طاووس، یادبود شهدا ، آدمک های نوروزی،سال نو مبارک، دسته گل، نهنگ هفت سین، تهران زیبا، تنگ ماهی، تخم مرغ های گلکاری شده  میباشد که در میادین و معابر اصلی، ورودی ها، تقاطع بزرگراه ها و پلهای عابر و مقابل ساختمان اصلی شهرداری منطقه جانمایی شده است.

مجید نقدی در پایان با اشاره به اقدامات اداره زیباسازی در قالب نورپردازی افزود: اجرای تونل نوری میادین رسالت و ملت، فلکه سوم تهرانپارس و بوستان های پلیس و مسافر و همچنین نصب طاووس نوری و بال فرشته در میدان رسالت و فلکه سوم تهرانپارس و ریسه های نوری ازدیگر اقدامات اجرایی در طرح استقبال از بهار میباشد.