کد خبر : 561860 تاریخ : ۱۴۰۳ شنبه ۴ فروردين - 19:20
اقدامات گسترده حوزه گردشگری منطقه ۴ در قالب اجرای طرح بهار ایران و استقبال از بهار ۱۴۰۳ معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ از اجرای اقدامات گسترده حوزه گردشگری منطقه ۴ در بهار ۱۴۰۳ خبر داد.

نوآوران آنلاین-به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، سیدحمید رضا میرابوطالبی با اشاره به لزوم توسعه صنعت گردشگری شهری افزود:در راستای ارتقا سطح گردشگری امسال ایستگاههای  اطلاع رسانی  گردشگری در سه ایستگاه باغ پرندگان ؛فلکه سوم تهرانپارس و فرهنگسرای اشراق به منظور خدمات رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی از ۲۸ اسفند ماه آغاز و تا ۱۳ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: همزمان با سال جدید برنامه های متنوع در قالب گروههای موسیقی اقوام و همچنین اجرای نوروز خوانی در بوستانهای منطقه ازجمله بوستان الغدیر و بوستان نوفل لوشاتو و اجرای عروسکهای هفت سین در باغ پرندگان در هفته اول  تعطیلات نوروزی  انجام شد.

معاون شهردار منطقه ۴ تصریح کرد: در این راستا اجرای تورهای تهران گردی  و گردشگری مناسب و ارزان در سطح شهر تهران با ارائه خدمات برگزاری و حمل و نقل گردشگران از مبدا تا مقصد گردشگری  به چشم می آید.

 میرابوطالبی در ادامه اضافه کرد: در راستای ایجاد محیط زیبا و شاداب در ایام نوروز اداره گردشگری در اماکن پرتردد به اجرای نمایش های شاد همراه با کاروان خودرویی نوروزی در محلات کم برخوردار  نموده است.
وی خاطرنشان کرد: در راستای توسعه گردشگری شهر تهران به  شهروندان و مسافران نوروزی بیش از  ۷هزار بلیط های دارای تخفیف تا پایان تعطیلات ارائه خواهد شد 

معاون شهردار منطقه ۴ در پایان عنوان کرد: شهروندان و مسافران نوروزی  از طریق سامانه  ۱۳۷ و مشاوره با شماره گیری کد۳ می توانند از خدمات گردشگری و اجرای  تورهای ویژه نوروز اطلاعات کسب نمایند