کد خبر : 562165 تاریخ : ۱۴۰۳ دوشنبه ۳ ارديبهشت - 17:55
برگزاری ششمین جلسه هم اندیشی دبیرخانه تکریم با مسئولین تکریم ارباب رجوع مناطق ۲۲ گانه در منطقه ۲۱ ششمین جلسه هم اندیشی دبیرخانه تکریم با مسئولین تکریم ارباب رجوع مناطق ۲۲ گانه در منطقه ۲۱ برگزار شد.

نوآوران آنلاین-به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ این جلسه با حضور "فرامرز اکبری" معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه ۲۱، "مصطفی معراجی" مدیر دبیرخانه شورای راهبری توسعه مدیریت، "ناصر پوررضا" رئیس دبیرخانه تکریم ارباب رجوع،کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و مسئولین تکریم مناطق ۲۲ گانه برگزار شد.

"فرامرز اکبری" معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۲۱ در این جلسه ضمن خیر مقدم به میهمانان، از عملکرد سال گذشته واحد تکریم ارباب رجوع و کسب رتبه نخست در بین مناطق و برنامه ریزی این حوزه در سال جدید و ارتقاء سطح کیفیت در ارائه خدمات بیشتر به شهروندان منطقه خبر داد و گفت: راز موفقیت در اجرای برنامه ها و رضایت‌مندی شهروندان مبتنی بر مدیریت صحیح، عملکرد به موقع و دقت در جلب رضایت‌مندی مراجعه کنندگان  است.

در ادامه "مصطفی معراجی" مدیر دبیرخانه شورای راهبری توسعه مدیریت شهرداری تهران به برنامه های سال ۱۴۰۳ دبیرخانه تکریم و تشکیل کمیته اندیشه‌ورز و کارگروه تخصصی در حوزه های سرای محلات، دفاتر خدمات الکترونیک شهر، مجموعه های وابسته به شهر سالم و میادین میوه و تره‌بار پرداخت.

در پایان "ناصر پوررضا" رئیس دبیرخانه تکریم ارباب رجوع به همراه کارشناسان فاوا، به بحث و گفت وگو با مسئولین تکریم مناطق پیرامون سامانه مدیریت Qr code و اقدامات جدیدی که در آینده در حال بررسی و اجرا خواهد شد پرداختند.