کد خبر : 562182 تاریخ : ۱۴۰۳ دوشنبه ۳ ارديبهشت - 17:55
در راستای ارتقای خدمات سلامت به شهروندان؛ احداث همراه سرا در منطقه ۱۲ اجرایی می شود در راستای ارتقای خدمات سلامت به شهروندان و آسایش همراهان بیمار ، ملکی در محله سنگلج منطقه ۱۲ پس از بهسازی و تجهیز به همراه سرا تبدیل می شود.

نوآوران آنلاین-به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی پس از بازدید و بررسی دقیق املاک متعلق به شهرداری به همراه جمعی از معاونان و مدیران منطقه ، مرمت و تجهیز ملک واقع در کوچه پارک را در دستور کار معاونان فنی و عمران و اجتماعی و فرهنگی قرار داد.

وی با اشاره به اینکه همراه سرا‌ه اقامتی چندروزه و قابل تمدید را  در منطقه مهیا می‌سازد، گفت: این مکان  رایگان است و  در آن خدمات اجتماعی متناسب با همراهان بیمار کم برخوردار مانند  جای اسکان و استحمام و یک وعده‌غذای گرم ارائه می‌شود. 

وحید رضا انارکی محمدی ضمن اشاره به اینکه در منطقه ۱۲  بیمارستان‌های بسیاری وجود دارد، ایجاد  همراه سرا را از موضوعات مهم  و ضروری دانست و افزود : یکی از موضوعات اصلی در این منطقه نیاز به سرپناه برای همراهان بیمار است چراکه هر بیمار پیش از ۲ همراه دارد که اطراف بیمارستان چادر می‌زدند و این اقدام برای زیبایی چهره منطقه  نیز مناسب نیست.