کد خبر : 562280 تاریخ : ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت - 18:43
هوای پاک،مسئول پاسخگو، شهروند مسئول اداره محیط زیست منطقه۵ از اجرای ویژه برنامه هفته هوای پاک در بوستان شاهد واقع در خیابان سردار جنگل خبر داد.

نوآوران آنلاین-به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵؛ صدیقه صدرالهی رئیس اداره محیط زیست منطقه  شعار هفته هوای پاک  را «هوای پاک،مسئول پاسخگو، شهروند مسئول اعلام و گفت: این هفته را با اجرای برنامه‌هایی با هدف مشارکت بیشتر اجتماعی برگزار می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: با هدف اجرای برنامه‌های منسجم و هماهنگ در محیط زیست و مشارکت مطلوب شهروندان و   انجام برنامه‌های آموزشی در قالب چهره به چهره در بوستان شاهد  به همراه توزیع کیسه های پارچه ایی و اهدای کتاب محیط زیستی و همچنین برپایی ایستگاه خلاقیت جهت ساخت کاردستی محیط زیستی توسط دانش آموزان مدرسه سردار سازندگی  و در نهایت  از فعالان محیط زیستی  و بهترین کاردستی تقدیر و تشکر گردید .

وی در پایان افزود: هدف اصلی این برنامه‌ها گسترش و ارتقا مشارکت مردمی در کاهش آلودگی هوا و اطلاع‌رسانی به مردم در سطوح مختلف و ایجاد حساسیت در بین آن‌ها نسبت به موضوع آلودگی هوا و نقش‌آفرینی تمامی دستگاه‌ها در اجرای قانون «هوای پاک» است.