کد خبر : 562671 تاریخ : ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت - 18:51
پایش آسفالت معابر منطقه ٦ تهران زیر ذره بین سازمان بازرسی شهرداری تهران در راستای بازدید‌های دوره‌ای سازمان بازرسی شهرداری تهران، شب گذشته کیفیت و نحوه پخش آسفالت مکانیزه درخیابان احمد قصیر توسط محمودی، رئیس اداره نظارت سازمان بازرسی در پهنه جنوب غرب، مومنی‌ها سرپرست بازرسی منطقه٦ و جمعی از مدیران سازمان بازرسی و معاونت عمران این منطقه ‌مورد ارزیابی میدانی قرار گرفت.

نوآوران آنلاینبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه٦، امیر احمد مومنی‌ها مدیر اداره بازرسی منطقه شش درخصوص، عملیات پایش مکانیزه سطح روسازی معابر و خیابان احمد قصیر گفت: علاوه بر بزرگراه‌ها و مسیر‌های اتوبوس تندرو، روکش آسفالت خیابان‌ها و معابر این منطقه، از جمله پوشش آسفالت خیابان احمد قصیر نیز به شیوه مکانیزه انجام می شود، تا با توجه به اهمیت ترافیکی معابر، اجرای هرگونه عملیات بهسازی و مرمت براساس نوع و میزان آسیب‌های وارده انجام شده باشد.

مدیر اداره بازرسی شهرداری منطقه٦، با اشاره به خدمات صورت گرفته در سطح معابر پهنه مرکزی تهران گفت: بی‌شک تمامی تلاش مجموعه شهرداری منطقه فراهم نمودن بستر‌های مناسب برای تامین رفاه و آسایش شهروندان است و در این راستا اداره بازرسی با توجه به وظایف ذاتی خود، نظارت بر کیفیت اجرای پروژه‌های مختلف در سطح نواحی شش‌گانه منطقه را در دستور کار خود داده است. لذا ضروریست که مدیران و مسئولان با دیدگاه ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان، به‌صورت هدفمند تلاش و کوشش کنند.

نوسازی آسفالت معابر منطقه٦ در دستور کار مدیریت شهری

‌مومنی‌ها در ادامه این بازدیدگفت: فعالیت‌های گسترده عمرانی و رسیدگی به زیرساخت‌های عمرانی معابر و خیابان‌ها عملیات مرمت، لکه‌گیری، تراش و روکش مکانیزه و غیرمکانیزه آسفالت در این منطقه در حجم گسترده در حال اجرا است.

مدیر اداره بازرسی شهرداری منطقه٦، یکی از عوامل بهبود زیرساخت‌های معابر شهری را ارتقای کیفیت آسفالت دانست و افزود: خوشبختانه راه‌اندازی نهضت آسفالت باعث شد تا عملا شاهد  بهبود کیفیت آسفالت معابر و خیابان‌ها در سطح منطقه باشیم.

وی با اشاره به اجرای گسترده عملیات آسفالت در معابر محلی و بزرگراهی منطقه اظهار داشت: معاونت فنی و عمرانی منطقه می بایست رعایت تمامی ضوابط و اصول فنی و مهندسی، آسفالت ریزی، ترمیم و لکه‌گیری معابر شریانی بزرگراهی و محلی را در دستور کار خود قرار دهد. در این خصوص بخشی از عملیات آسفالت‌ریزی به مرمت و نوسازی معابر فرسوده و بخشی دیگر به عملیات بهسازی آسفالت معابر بزرگراهی اختصاص داده می‌شود.