کد خبر : 562688 تاریخ : ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت - 18:51
روشنایی معابر در طرح تحول خدمت تأمین می شود ارتقای سطح رضایتمندی و امنیت شهروندان با تعمیر و ارتقای روشنایی معابر شهر انجام می شود.

نوآوران آنلاینعملیات نصب شعله های روشنایی در محلات ناحیه ۳، اصلاح روشنایی و رفع خاموشی در تمامی معابر، محله ها، میادین و بوستان های تحت مدیریت شهرداری اجرا می شود.

علی زیاری شهردار ناحیه ۳ اظهار کرد: در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان گرامی، طرح ویژه رفع خاموشی و نصب چراغ های روشنایی در تمامی سطح ناحیه در دست اجرا قرار دارد.

 وی در ادامه، ضمن قدردانی از شهردار منطقه  افزود: این طرح به دستور سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ با هدف روشنایی فضاهای شهری و تامین امنیت و آرامش شهروندان، در راستای همکاری با اداره برق در تمامی معابر و محله ها به اجرا می رسد و تاکنون شاهد نصب بسیاری از شعله های روشنایی در سطح شهر می باشیم.

 شهردار ناحیه در پایان یادآور شد: طرح جایگزینی لامپ ها و سرچراغی های پر مصرف و فرسوده با سرچراغی های کم مصرف و بادوام، در اکثر نقاط سطح ناحیه در حال  اجرایی شدن است و هم اینک طرح بهبود روشنایی و رفع خاموشی در خیابان بادلو‌ به انجام رسیده و در کلیه محلات ناحیه ۳ به طور مستمر ادامه خواهد داشت.