کد خبر : 562689 تاریخ : ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت - 18:51
نمایشگاه و کارگاه هنری ارتباطات و روابط عمومی در منطقه ۴ تهران همزمان با روز جهانی ارتباطات و آغاز هفته روابط عمومی نمایشگاه و کارگاه هنری منطقه ۴ برپا شد.

نوآوران آنلاینبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۴ ، در اولین روز از هفته ارتباطات و روابط عمومی نمایشگاه ارتباطات و روابط عمومی و ورکشاپ هنری با حضور شهردار منطقه ۴ و جمعی از  مدیران منطقه در ساختمان اصلی منطقه رسما شروع به کار کرد.
ابوذر قهرمانی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 4 ضمن شادباش این روز گفت: بدون تردید روابط عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده ای در افزایش آگاهی‌های اقشار مختلف جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی برعهده دارد.
وی گفت: هدف يك روابط عمومي خوب، بايد حل مشكل مشترك بين سازمان و مردمي باشد كه با آن سازمان سر و كار دارند. دريك جمله مي توان گفت كه مهمترين رسالت يك روابط عمومي، آگاه كردن مردم از تلاشها و مشكلات سازمان، جويا شدن نظرهاي مردم و جمع كردن و انتقال آن به سازمان و ترتيب اثر دادن به آنها در برنامه ريزي هاي آتي به منظور رسيدن به رشد و توسعه بيشتر سازمان است و رسانه ها مي توانند  ضعف ها و نقاط قوت سازمان را به بهترين شكل بيان كنند.
قهرمانی افزود: در این راستا وظایف روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ علاوه بر انعکاس اقدامات، فعالیت ها، افتتاحیه ها، پروژه ها و کارهای مختلف شهرداری این منطقه در قالب اخبار در جراید، خبرگزاری ها و فضاهای مجازی محصولات مختلفی همچون بولتن های هفتگی و ماهانه؛ نشریه های الکترونیکی بارکددار هفتگی و ماهیانه، پادکست های خبری، مجله های تصویری، ویدئو و کلیپ های مختلف خبری، مجله های تصویری،  فتوتیتر، اینفوگرافیک، موشن گرافیک، طراحی های بنرها و پوسترهای مناسبتی، برگزاری جلسات مختلف است و  علاوه بر این ها انتشار کتاب و کتابچه، بروشور، برگزاری مراسم مختلف، همایش، جلسات و انتشار و انعکاس اخبار مربوط به آن را برعهده دارد.
شایان ذکر است پرسنل شهرداری منطقه ۴ در کنار شهروندان این منطقه از ورکشاپ و نمایشگاه مذکور دیدن کرده  و رضایت و اشتیاق خود را از این عملکرد اداره روابط عمومی اعلام داشتند.