کد خبر : 562691 تاریخ : ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ ارديبهشت - 18:51
در محدوده منطقه۱۲ اجرایی می شود؛ صرف بیش از ١٠٠ هزار متر‌مربع پوشاننده برای پاکسازی و زیباسازی جداره‌ها و نما‌های فرسوده هر ماه

نوآوران آنلاین-به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه١٢ تهران؛ فرزاد هنرور، با بیان اینکه رنگ‌آمیزی سطح جداره‌ها، دیوار‌ها و نما‌های فرسوده و نا‌زیبا به شکل روزانه و مرتب در سطح نواحی شش‌گانه منطقه١٢ تهران به اجرا در می‌آید، افزود: البته باتوجه به بافت مسکونی، موقعیت جغرافیایی و شهری، میزان و حجم استفاده از پوشاننده و رنگ‌آمیزی درمحدوده نواحی چهار و پنج بیشتر از نواحی یک، ٢ و ٣ است. چراکه در این نواحی با انواع آسیب‌های اجتماعی از‌جمله تردد معتادان متجاهر، کارتن‌خواب‌ها و... مواجه هستیم. تصورکنید این افراد با افروختن آتش در‌کنار دیوار‌ها و ساختمان‌ها چه خسارت‌هایی به نما و سیمای شهر وارد می‌کنند، اینجا وظیفه شهرداریست که با شناسایی به موقع اینگونه نازیبایی‌ها درکم‌ترین زمان ممکن برای پاکسازی محل، رنگ‌آمیزی و استفاده از پوشاننده‌های رنگی و مقاوم اقدام کند.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه١٢ تهران، اضافه کرد: طبق آمار عملکرد اداره زیباسازی، روزانه به طور میانگین بین ١۵٠٠ تا ٢٠٠٠ متر‌مربع، درماه بیش از ١٠٠ هزار متر‌مربع پوشاننده، طی عملیات رنگ‌آمیزی و پوشش‌دهی سطح دیوار‌ها وجداره‌های زشت و نا‌زیبا، کرکره‌های فرسوده مغازه‌ها و... دراین منطقه صرف می‌شود تا شهروندان هنگام عبور و مرور درمحل زندگی با دیدن آراستگی و زیبایی شهر، حس و حال خوبی پیدا کنند.