کد خبر : 562706 تاریخ : ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت - 18:20
شهردار منطقه۶ میهمان منزل شهدا شد شهردار منطقه۶ با حضور در بیت شهیدان والامقام شهیدان فرشاد پاسدار و مهدی رئیسی تجلیل و شنوای گوشه ای خاطرات روزهای جنگ بود.

نوآوران آنلاینبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶؛ در بیست و پنجمین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ سید مرتضی روحانی شهردار منطقه شش تهران با همراهی نمایده بنیاد شهید و جمعی از مدیران شهری به دیدار مادران شهیدان معزز فرشاد پاسدار و مهدی رئیسی از شهروندان ساکن در این منطقه رفت.

روحانی شهردار منطقه شش در این دیدار اظهار کرد: خانواده شهدا با اهدای جان عزیزانشان در راه دفاع از ارزش های انقلاب کار بزرگی کردند که با هیچ خدمتی امکان جبران آن وجود ندارد.

وی، با اشاره به ایثار و فداکاری خانواده شهدا اذعان داشت: مادران و پدران شهدای انقلاب الگوی صبر و ایثار هستند که در حساس ترین شرایط کشور، عزیزانشان را با از خودگذشتگی راهی پاسداری از ارزش ها کردند. 

شهردار این منطقه به ضرورت تجلیل از فرهنگ پایبندی و فداکاری تاکید کرد و گفت: عزت، امنیت ، آرامش و اعتلای ایران اسلامی، را مدیون ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی شهدا و خانواده آنها هستیم  و وجود پربرکتشان در منطقه باعث افتخار ماست.  

گفتنی است؛ این دیدار صمیمانه با بیان خاطراتی از سوی مادران  این شهیدان گرانقدر و اهدای لوح تقدیر و تجلیل از این عزیزان پایان یافت.