کد خبر : 562712 تاریخ : ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت - 18:20
پاکسازی ۱۱۰ متر مربع جداره ها در منطقه ۲۱ معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۱ از پاکسازی ۱۱۰ متر مربع جداره ها و رنگ آمیزی ۱۱۵ هزار متر طول جداول در منطقه خبر داد

نوآوران آنلاین-به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "مسعود نوابی" با بیان مطلب فوق گفت: به منظور زیبایی بصری، عملیات پاکسازی بیش از ۱۱۰ هزار متر مربع از جداره های منطقه در سال ۱۴۰۲ توسط اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری ومحیط زیست انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه، در همین راستا، بازدید های مستمر توسط نیروهای خدمات شهری به صورت روزانه از خیابان ها و معابر بزرگراهی منطقه با هدف پاکسازی و امحای تبلیغات غیرمجاز اجرایی می شود؛ گفت: همچنین در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۱۱۵ هزار متر طول رنگ آمیزی جداول انجام شد.

نوابی، ساماندهی مناظر شهری را یکی از وظایف معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه عنوان کرد و افزود: فعالیت ها و اقدامات مربوط به پاکسازی جداره های شهری و رفع آلودگی های بصری توسط عوامل منطقه و در راستای بهبود و ارتقای کمی و کیفی منظر شهری انجام شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: اقدامات مذکور؛ آراستگی منظر شهر و ارتقای زیبایی نمای شهری را در پی دارد و  در همین راستا شهروندان لازم است قبل از نصب هرگونه بنر و پوستر، مجوز های لازم را اخذ کنند.

نوابی در پایان یادآور شد: طی سال ۱۴۰۲، ۲هزار و ۳۰۰ متر مربع نقاشی دیواری، ۴۵۰ متر مربع جداره سازی، ۱۴ دستگاه نور پردازی پل های عابر، ۲۰ عدد تهیه و نصب احجام، ۵۲ دستگاه ایمن سازی و ترمیم پل های عابر، ۳۰ دستگاه پل عابر پیاده رنگ آمیزی و زیباسازی شد.