کد خبر : 562714 تاریخ : ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت - 18:20
-از کادر آموزشی مدارس استثنایی منطقه۴ تقدیر شد همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم و دهه کرامت، از ۲۸۰ نفر کادر آموزشی مدارس استثنایی منطقه۴ قدردانی شد.

نوآوران آنلاین - به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴؛ اکبری مدیر اداره آموزش های شهروندی منطقه۴ با حضور در مدارس استثنایی امید ، شهید بهشتی ، باغچه بان۲ ، صیاد شیرازی ، پویش ، سروش و نرجس با همراهی مدیران اجتماعی نواحی ۲،۳،۵،۸ ؛ از معلمین و کادر آموزشی این مدارس تجلیل کرد.
وی گفت: شغل معلمی بویژه معلمان مدارس استثنایی منطقه۴ که با حدود ۸۱۰ نفر از کودکان خاص سر و کار دارند، شغل پر زحمتی است که هیچ انگیزه ای جز عشق به تعلیم و تربیت در آن نیست. 
اکبری افزود: معلمان باید بدانند تعلیم و تربیت دارای دو بال است که "عشق" بال معنوی و اطلاع از علم روز درخصوص تعلیم و تربیت کودکان استثنایی بال دیگر آن است.
وی در این بازدید ها پس از شنیدن سخنان معلمان درباره دانش‌آموزان استثنایی، معلمی در مدارس استثنایی را ایفای نقش والد و پرستار دانست و از تلاش‌های معلمان این مدارس قدردانی کرد.
 اکبری علت حضورش در این مدارس را آشنایی مستقیم با مشکلات موجود مدارس استثنایی دانست و طی بازدید از ساختمان مدارس ، بر پیگیری مسائل مطرح‌شده درباره دانش آموزان این مدارس و محیط آموزشی مدارس ، تاکید کرد.