کد خبر : 563200 تاریخ : ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۴ خرداد - 18:19
شهردار منطقه٦ تهران در جمع روسای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تاکید کرد؛ ضرورت ایمن‌سازی ساختمان‌ها و دریافت پروانه قبل از هرگونه ساخت‌و‌ساز جدید شهردار منطقه۶، ضمن تاکید بر لزوم ایمن‌سازی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، برضرورت دریافت پروانه ساختمانی از شهرداری قبل از ساخت‌و‌ساز جدیداز سوی این مراکز تاکید کرد.

نوآوران آنلاینبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶؛ سید مرتضی روحانی در نشست هم اندیشی روسای بیمارستان ها و مراکز درمانی این منطقه که با حضور سوده نجفی، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران برگزار شد گفت: یکی از موضوعات مهم در مورد مراکز درمانی این منطقه، ایمنی آنهاست. چرا که بخشی از بیمارستان ها و مراکز درمانی ما فرسوده هستند و باید ایمن سازی شوند اما این امر می طلبد که نماینده قوه قضاییه به مساله ورود پیدا کند تا بر عملکرد سازمان های مرتبط در مورد ایمن سازی بیمارستان ها و مراکز درمانی نظارت داشته باشد.وی ادامه داد: برای همین لازم است تا در

جلسات مراکز درمانی و کمیته سلامت شورای شهر تهران و سازمان های مرتبط در شهرداری مانند آتش نشانی و پسماند، نماینده قوه قضاییه نیز حضور داشته باشد. چون به هر حال این مشکلات درمانی وجود دارد و نمی شود آنها را نادیده گرفت.

شهردار منطقه۶ تصریح کرد: به نظر می رسد باید با کمک کمیته سلامت شورای شهر تهران جلساتی با مسئولان آتش نشانی، پسماند، شهرسازی و البته نمایندگان مراکز درمانی و بیمارستان های منطقه برگزار شود تا بتوانیم از دل آنها به راهکارهایی برای حل مشکلات کنونی که مراکز درمانی از یکسو و شهروندان منطقه از سوی دیگر با آنها روبرو هستند برسیم.

وی با بیان اینکه تمام ساختمان های عمومی و وزارتخانه ها باید پروانه و پایان کار داشته باشند تاکید کرد: ساختمان های بیمارستان هایی که در حال فعالیت هستند، چنانچه پروانه نداشته باشند، باید مستندات ارایه کنند تا برای آنها پروانه صادر شود و اگر ساخت و ساز جدیدی انجام می دهند حتما باید پروانه بگیرند.