کد خبر : 563207 تاریخ : ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۴ خرداد - 18:34
در جلسه کمیته ایمنی منطقه ۳ سند کاهش خطرپذیری در محلات ۱۲ گانه بررسی شد سند کاهش خطرپذیری محلات ۱۲ گانه شهرداری منطقه ۳ با حضور شهردار منطقه ۳،نماینده سازمان پیشگیری و مدیریت بحران ، جمعی از معاونین و مدیران شهری ، نماینده سازمان های خدمات رسان همچون آتش نشانی، آب و فاضلاب ، مخابرات، گاز، برق ، هلال احمر ، بیمارستان های سطح منطقه ، اورژانس ، فراجا و ... بررسی شد.

نوآوران آنلاینبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، در این نشست پیگیری موضوع رفع خطر گودهای رها شده، وضعیت پلها و اولویت بهسازی آنها، ارائه آخرين وضعيت ساختمانهای با وضعيت قرمز از منظر آتش نشانی ، بررسي نتايج ارزيابي ساختمانهاي بلند مرتبه و ... مورد بررسي قرار گرفت.

همچنین در خصوص رفع خطر مسیل زرگنده در محدوده بازارچه میرداماد که از مصوبات قرارگاه ایمنی شهر تهران بوده و در همین راستا عمليات عمراني پيچيده در اين مسير انجام شده  که منتج به رفع مشكل ايمني مجتمع شده از معاونت فنی و عمرانی منطقه تقدیر و تشکر شد.
 
حمید جوانی شهردار منطقه ۳ در این جلسه ابراز داشت: ایمن سازی کانال در محدوده مجتمع تجاری میرداماد از دستاورد ارزشمند و مهم کمیته ایمنی است که به همت معاونت فنی و عمرانی منطقه انجام شده است .

لازم به توضیح است: در سند کاهش خطرپذیری محلات شهرداری منطقه ۳ ، بیش از ۲۵۹ ساختمان با کاربری بهداشتی، درمانی، آموزشی، اداری، نظامی، تجاری و مسکونی مورد ارزیابی قرار گرفته است.