کد خبر : 563222 تاریخ : ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۴ خرداد - 19:20
تداوم اجرای طرح نهضت آسفالت مدارس در منطقه ۲۲ در ادامه نهضت بهسازی و ارتقای کیفی آسفالت محوطه داخلی مدارس منطقه22، معاون فنی و عمران منطقه ۲۲ از بهسازی، روکش و مرمت آسفالت مدارس اولویت‌دار منطقه خبر داد.

نوآوران آنلاینبه نقل از روابط عمومی منطقه ۲۲، رضا ایرانشاهی بیان کرد: تمام تلاش مدیریت شهری ایجاد ارتقای کیفیت محیط‌های آموزشی برای دانش آموزان است که این کار بصورت مستمر و با اولویت بندی از لحاظ فرسودگی آسفالت، برخی از مدارس سطح منطقه انتخاب و به منظور بهبود رفت و آمد دانش آموزان مرمت و روکش آسفالت انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: در راستای مسئولیت اجتماعی و به منظور رفاه حال دانش آموزان به هنگام تردد در محوطه داخلی مدارس، حیاط ۳ مدرسه به مجموع ۱۰۰۰ تن مرمت و روکش آسفالت شد. این طرح در مدارس شهید همت، شهدای پاسدار و ساجده به اجرا در آمده است. پیش از این نیز این طرح در مدارس پسرانه امید اسلام، دبستان و دبیرستان دخترانه شهدای شهرک چشمه و دبستان رضوان به اجرا در آمده بود.

ایرانشاهی در خصوص طرح بهسازی آسفالت مدارس گفت: با توجه به تعاملات انجام شده با اداره آموزش و پرورش و اولویت های اعلام شده مبنی بر آسفالت و بهسازی حیاط مدارس اقدامات لازم جهت ارتقای کیفیت آسفالت محوطه مدارس سطح منطقه و در شان دانش آموزان انجام می شود.