کد خبر : 563225 تاریخ : ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۴ خرداد - 19:30
آمادگی قلب تاریخی طهران برای برپایی هرچه باشکوه حماسه ملی هشتم تیر جانمایی و نصب تابلو‌های انتخاباتی درسطح نواحی شش‌گانه منطقه١٢ تهران شهرداری منطقه١٢ تهران، در راستای افزایش شوق و نشاط درشهر و خلق حماسه‌ای دیگر از حضور پرشور مردم درهشتم تیرماه و برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و همچنین به‌منظور حفظ زیبایی و آراستگی سیمای شهری، تابلو‌های انتخاباتی ویژه‌ای را درسطح معابر و میادین نواحی شش‌گانه قلب تاریخی طهران، جانمایی و نصب کرد. ‌

نوآوران آنلاینبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه١٢ تهران؛ فرزاد هنرور، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه دوازده تهران، دراین باره گفت: یکی از وظایف مهم مدیریت شهری درزمان اعیاد، مناسبت‌های طول سال و رویداد‌های ملی و مذهبی، فضاسازی‌های محیطی درداخل شهراست که از یکسو باعث خلق آرامش، شوق، نشاط، همبستگی و یکدلی بین آحاد مختلف جامعه شود و از سوی دیگر زیبایی و آراستگی سیمای شهری را حفظ و آن را بهبود بخشد.

هنرور، اضافه کرد: باتوجه به نزدیکی زمان انتخابات ریاست‌جمهوری و آغاز رسمی فعالیت‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در شهر، دربازدید میدانی از نواحی شش‌گانه، مکان و نقاط مناسب برای جانمایی و نصب سازه‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی انتخاب و با تلاش شبانه‌روزی عوامل اجرایی اداره زیباسازی و نیرو‌های فنی و عملیاتی سامانه ١٣٧ پلاس منطقه١٢ تهران با استفاده ازامکانات و تجهیزات مورد نیاز از‌جمله جرثقیل، دستگاه جوش و... انجام شده است.

محمود صالحی، رئیس اداره زیباسازی شهرداری منطقه١٢ تهران نیز با اشاره به‌جانمایی مناسب و انتخاب بهترین نقاط برای نصب و اکران سازه‌های تبلیغاتی نامزد‌های ریاست‌جمهوری، افزود: این تابلو‌ها دقیقا درجا‌های پرتردد و در معرض دید شهروندان و رانندگان عبوری نصب شده، تا نامزد‌ها و طرفداران آنها بتوانند از این فضا‌ها بهترین استفاده را برای معرفی‌کارها و برنامه‌هایشان ببرند و از امور تبلیغاتی دور از چارچوب قانونی بپرهیزند، چراکه این کار باعث آلودگی و نا‌زیبایی سیمای شهری شده و به نوعی آرامش تصویری شهر را به هم می‌ریزد.

صالحی، اضافه کرد: در چند روز گذشته با تلاش گسترده عوامل اجرایی و اکیپ‌‌های ١٣٧ مستقر درهریک از نواحی شش‌گانه، سازه‌های تبلیغاتی در محل‌های تعیین شده نصب و برای بهره‌برداری امور تبلیغاتی نامزد‌های ریاست‌جمهوری آماده و مهیا شده است. به جز این فضاسازی محیطی و تبلیغاتی دیگری نیز به‌منظور حضور پرشور مردم و خلق حماسه دیگر در عرصه انتخابات کشور درسطح منطقه درحال اجراست.