کد خبر : 563311 تاریخ : ۱۴۰۳ چهارشنبه ۳۰ خرداد - 15:43
مدیر پروژه احداث کمپ جدید اداری شرکت پتروپالایش میرداماد صفه خبرداد: احداث پروژه ساختمان های اداری جدید شرکت پتروپالایش میرداماد صفه با هدف نظارت هرچه بهتر بر پروژه های جاری به گزارش روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان ، پروژه «سولفورزدایی از میان‌تقطیر برج خلأ» از بزرگ ترین پروژه‌های در حال انجام شرکت پتروپالایش میرداماد صفه اصفهان است که با هدف تولید فرآورده های نفتی با کیفیت و سازگار با محیط زیست، اجرا می‌شود. لزوم نظارت مستقیم و دقیق بر نحوه اجرای این پروژه سبب شده تا این شرکت، نسبت به ساخت یک کمپ اداری جدید در محدوده اجرای این پروژه اقدام کند.

نوآوران آنلاین-

مدیر پروژه احداث کمپ جدید اداری شرکت پتروپالایش میرداماد صفه در ارتباط با اجرای این پروژه عمرانی می‌گوید: این کمپ اداری با طراحی و نظارت واحد مهندسی پروژه‌های شرکت پتروپالایش میرداماد صفه ، در زمینی به مساحت ۲۵۰۰مترمربع و زیربنای بیش از ۱۰۰۰ متر مربع در چهار واحد مجزا در حال ساخت است.

جواد قیصری ، ضمن تشریح ساختار طراحی شده ادامه داد: این کمپ شامل دو بخش اداری، یک بخش خدماتی شامل غذاخوری، نمازخانه و رستوران و بخش حراست است. همچنین ساختمان‌ها با استفاده از ساندویچ‌پانل‌های پیش‌ساخته و اسکلت‌های فلزی ایجاد می‌شوند.

شایان ذکر است این پروژه عمرانی که از ابتدای اردیبهشت‌ماه آغاز شده، تا کنون حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و براساس برنامه‌ریزی‌‌های صورت گرفته، پیش بینی می‌شود در ابتدای نیمه دوم سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

با ایجاد این کمپ اداری موقت، کارکنان اداری در این محل مستقر می‌شوند تا ارتباط نزدیک‌تر و موثر‌تری با همکاران فعال در پالایشگاه و به منظور نظارت بر اجرای پیمانکار پروژه داشته باشند.

لازم به ذکر است محل احداث این پروژه ، زمینی بدون امکانات بود اما در ماه ‌های اخیر انشعابات آب و برق و فیبر نوری به این محل منتقل گردید تا تسهیلات اولیه جهت احداث کمپ و بهره برداری از آن در دسترس باشد. با احداث این پروژه، علاوه بر دفتر مدیرعامل، همه کارکنان اداری دفتر مرکزی شامل واحدهای مهندسی و پروژه‌ها، منابع انسانی، روابط عمومی، مالی و حسابداری، سیستم‌ها و روش‌ها، بازرگانی و دیگر واحدها در محل جدید مستقر خواهند شد.