کد خبر : 563605 تاریخ : ۱۴۰۳ شنبه ۲۳ تير - 18:26
لزوم بسترسازی برای ارتقا صنعت اکوتوریسم در مناطق شهری تهران نشست مدیران گردشگری مناطق ۲۲گانه شهر تهران به ریاست امیر قاسمی رئیس گردشگری شهرداری تهران و به میزبانی منطقه ۲۲ برگزار شد.

نوآوران آنلاینبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در این نشست که با حضور قاسمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران و مدیران گردشگری مناطق ۲۲گانه شهر تهران برگزار شد، به بحث و گفتگو در خصوص اهمیت توسعه گردشگری و توریسم در پایتخت ایران پرداخته و راهکارها و برنامه‌های مناسب برای توسعه و بهبود صنعت گردشگری در تهران ارایه شد.

در این نشست، مسائلی از قبیل ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری، توسعه امکانات گردشگری و تبلیغات مناسب برای جذب گردشگران مورد بررسی قرار گرفت. همچنین بر اهمیت حفظ و ارتقاء جذابیت‌های فرهنگی، تاریخی و طبیعی شهر تهران برای گردشگران تاکید شد.

مدیران گردشگری مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در این نشست از تجربیات و پیشنهادات خود برای توسعه صنعت گردشگری در مناطق محلی خود بهره‌مند شدند و ایده‌های جدیدی برای افزایش جذابیت و رونق گردشگری در تهران مطرح کردند.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با تاکید بر لزوم بسترسازی جهت ارتقا صنعت اکوتوریسم در مناطق شهری خاطرنشان کرد: خوشبختانه زیرساخت های مناسبی برای توسعه و تقویت صنعت گردشگری و شناساندن جاذبه‌های موجود در شهر تهران وجود دارد و برنامه‌های ویژه‌ای نیز در این حوزه با همکاری معاونت های اجتماعی و فرهنگی مناطق در حال آماده سازی است.