کد خبر : 563710 تاریخ : ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۱ تير - 18:23
ابلاغ ۳۰ اخطار کتبی با هدف رفع سد معبر خیابان های منطقه ۲۱ معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۱ از ابلاغ ۳۰ اخطار کتبی با هدف رفع سد معبر خیابان های منطقه خبر داد.

نوآوران آنلاین-به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "مسعود نوابی" با بیان خبر فوق گفت: رفع سد معبر یکی از مهمترین و اصلی ترین وظایف قانونی است که بر عهده شهرداری گذاشته شده و طی چند روز گذشته ۳۰ مورد تذکر و اخطار برای رفع سد معبر صادر و به دست کسبه رسانده شده است.

وی یادآور شد: گاهی مشاهده می شود که عده ای از کسبه، بخشی از خیابان را برای انجام امور خود اشغال کرده و اجازه پارک به دیگر خودروها نمی دهند، که این خلاف قانون و مقررات است و در صورت مشاهده یا ارائه گزارش توسط شهروندان، ماموران رفع تخلفات در جهت احصا این موانع اقدام می کنند.

نوابی با بیان اینکه مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات این منطقه، تاکنون اقدامات موثری برای رفع سد معبر انجام داده است، عنوان کرد: معضل شهری، فرهنگسازی و ایجاد بستر تعامل با شهروندان مورد توجه قرار گرفته است. از این رو کسبه واقع در خیابان رجایی و پارک باید دقت کنند که استفاده از معابر عمومی حق شهروندان است و آن ها باید بتوانند بدون مشکل از این معابر استفاده کنند.