کد خبر : 563715 تاریخ : ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۱ تير - 18:39
طرح فرآموز سیار در بوستان های منطقه 2 کلید خورد معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه2 گفت: همزمان با فصل تابستان با استقرار فرآموز سیار در بوستان‌های منتخب ،مهارت های رفتاری به کودکان آموزش داده می شود

نوآوران آنلاین-به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 2، اکرم رجای با تاکید بر اهمیت آموزش مهارت‌های رفتاری در سنین  کودکی و نوجوانانی گفت:  بدین منظور طرح فرآموز سیار  با هدف ارتقای سلامت اجتماعی و آموزش غیر مستقیم مهارت های رفتاری به گروه سنی کودک و نوجوان درحال اجرا است.

وی افزود: این طرح در قالب یک گروه آموزشی، متخصص و هنری  است که متناسب با موضوعات دارای اهمیت اجتماعی، فرهنگی و سلامت محور به طور سیار در بوستان های منتخب  منطقه حضور یافته و با اجرای برنامه‌هایی نظیر نمایش، قصه‌گویی، مسابقه و … خدمات آموزشی به دانش آموزان ارائه می کند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2با بیان اینکه برنامه های آموزشی با بهره گیری از ظرفیت هنر و بازی اجرا می شود، اظهار داشت: آموزش رفتارهای مناسب در مواجهه با انواع آسیب‌های اجتماعی و خودمراقبتی از جمله محورهای مورد توجه در مراکز سیار فرآموز است.

وی با بیان اینکه برنامه های آموزشی با بهره گیری از ظرفیت هنر و بازی اجرا می شود، افزود:  این طرح در بوستان های فدک، شقایق مهر، جوانه، آرامش، فاز یک نهج البلاغه، طرشت، سپهر و پرواز اجرا می شود.