کد خبر : 563765 تاریخ : ۱۴۰۳ سه شنبه ۲ مرداد - 18:24
اجرای عملیات کانیو تراشی، لایروبی، سامان‌دهی و اصلاح آبروهای معابر ناحیه۵ با توجه به فصل گرما و ضرورت حفظ محیط زیست در راستای ارائه خدمات محله ای؛ عملیات لایروبی، ساماندهی و اصلاح آبروها در سطح معابر ناحیه۵ در حال اجراست.

نوآوران آنلاین-به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶، محمد علوی زاده شهردار ناحیه ۵ با اعلام این خبر گفت: ارائه خدمات محله ای و بهسازی معابر از اولویت های اصلی مدیریت شهری منطقه۶ است؛ در این خصوص با توجه به پیامهای شهروندان در سامانه های نظارت مردمی شهرداری تهران و کارشناسی های صورت گرفته از قبیل نامناسب بودن آبروها و نهرهایی که باعث  ایجاد یک محیط غیر بهداشتی بخصوص در فصل گرما می شود، عملیات لایروبی، ساماندهی و بهسازی آبروها در معابر در اولویت اجرا قرار گرفته است.

علوی زاده با بیان این که این عملیات تاکنون در معابر کارشناسی شده در میدان آرژانتین؛ نهر بزرگراه شهید مدرس؛ رمپ شهید سلیمانی، نهر خیابان ولی عصر(عج)؛ شهید بهشتی؛ شهید خالد اسلامبولی؛ شهید احمد قصیر؛ شهید فراهانی پور... این طرح اجرا شده است؛  افزود: انهار مورد استفاده از سطح مقطع بالایی برخوردار هستند که با توجه به خصوصیات ناحیه این امر باعث می شود هدایت آب های سطحی پس از لایروبی به صورت مناسب صورت گیرد.

علوی زاده در پایان اظهار داشت: با اجرای این طرح، افزایش عمر آسفالت معابر، رفع اختلالات تردد، جمع آوری و هدایت مناسب آب های سطحی، بهبود کیفی ظاهری معابر حاصل می شود.