کد خبر : 563771 تاریخ : ۱۴۰۳ سه شنبه ۲ مرداد - 18:38
معاون شهردار منطقه۲۲ خبرداد؛ برپایی کارگاه خلاقیت ویژه کودکان توانیاب غرب تهران معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲۲ از برپایی کارگاه خلاقیت ویژه کودکان توانیاب ساکن در این محدوده غربی شهر تهران با مشارکت کارشناس مربوطه در سرای محله زیبادشت برگزار شد.

نوآوران آنلاین-به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ حامد خداوردی اظهار کرد: همزمان با روز ملی معلولین ویژه برنامه های گوناگونی از سوی این معاونت و سرای های محلات ۱۲ گانه منطقه به اجرا در می آید که کارگاه خلاقیت ویژه کودکان توانیاب در سرای محله زیبادشت از جمله ویژه برنامه این مناسبت است.

وی با اشاره به این کارگاه با پیگیری اداره سلامت منطقه با همکاری مدیر سرای محله زیبادشت برپا شد، افزود: در ابتدای جلسه کودکان در مورد علایق خود با حضور کارشناسان این حوزه گفتگو کردند و سپس نقاشی، سفالگری، اوریگامی، نقاشی روی سنگ و شیشه و نقاشی روی پارچه آیتم هایی است که به کودکان آموزش داده خواهد شد.

خداوردی ادامه داد: این کارگاه با هدف آشنایی کودکان با مفهوم خلاقیت، کشف استعدادها و توانمندی ها و تشویق و ترغیب آنها به انجام کارهای گروهی در سرای محله زیبادشت  برگزار می شود.

معاون شهردار منطقه۲۲ عنوان کرد: برنامه های نیز به همین مناسبت از سوی سمن ها (تشکل های مردمی) در سطح منطقه به اجرا در خواهد آمد.