کد خبر : 563790 تاریخ : ۱۴۰۳ پنج شنبه ۴ مرداد - 15:36
شهردار ناحیه۲ منطقه۶: سم پاشی بیش از ۴۰۰ اصله درخت نارون در بلوار کشاورز تهران عملیات سم پاشی درختان نارون در بلوار کشاورز حد فاصل میدان حضرت ولیعصر(عج) تا خیابان دکتر قریب به منظور افزایش طول عمر درختان و درختچه ها در حال انجام است.

نوآوران آنلاینبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶؛ میثم صمدی شهردار ناحیه۲ این منطقه گفت: با توجه به زیبایی منظر درختان نارون و شرایط رشد مناسب آن، از ابتدای ورود آفات و مشاهده حشرات نر و ماده سوسک پوستخوار نارون، عملیات مقابله با آفات به صورت جدی پیگیری شد واجرای عملیات سم پاشی درختان بلوار کشاورز در دستور کار قرار گرفت.

این مدیر شهری ادامه داد: سم پاشی این درختان مزایایی نظیر کنترل قابل توجه آفت برگ خوار نارون ،افزایش سطح تاج و سایه انداز درخت و سطح فتوسنتز برگ ها دارد. همچنین سم پاشی آفات درختان نارون در ناحیه از سری برنامه های فضای سبز شهری شهرداری است که با نظارت مستقیم کارشناسان و مهندسین مربوطه کلینیک مر کز تام و با همکاری و مشارکت فضای سبز ناحیه ۲ در حال انجام است.

صمدی تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده هرگونه درخت بیمار در سطح ناحیه به ویژه معابر فرعی، به سامانه۱۳۷ پلاس اطلاع دهند تا در اسرع زمان نسبت به عملیات تیمار درخت اقدام شود.