کد خبر : 584069 تاریخ : ۱۴۰۳ سه شنبه ۲۳ مرداد - 18:16
افزایش ضریب ایمنی و کاهش خطرات احتمالی در معابر بزرگراهی منطقه ۲۲ معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ از نصب و ترمیم گاردریل‌های شرق به غرب و غرب به شرق بزرگراه شهید خرازی و نصب علائم ترافیکی بر نیوجرسی‌های بلوار پژوهش به خرازی خبر داد.

نوآوران آنلاینبه نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ سیدفرهاد خدابخشی اظهار کرد: به منظور پیاده سازی طرح‌های مختلف حمل ونقلی با هدف ایمن‌سازی، کاهش تصادفات و روان سازی ترافیک شبکه معابر بزرگراهی، مرمت و رگلاژ نمودن گاردریل های رفت و برگشت بزرگراه شهید خرازی انجام شد.

معاون شهردار منطقه ۲۲ خاطرنشان کرد: همچنین طی بازدیدهای میدانی بعمل آمده و نیازسنجی های صورت گرفته در خصوص ارتقاء ایمن سازی معابر محلی و بزرگراهی منطقه ۲۲ و با هدف مناسب سازی و سهولت تردد شهروندان و جلوگیری از تصادفات احتمالی، نصب تابلوهای خطرنما بر نیوجرسی های خروجی پژوهش به شهید خرازی و بلوار پژوهش و همچنین تعویض تعدادی از استوانه های ترافیکی و مرمت کاشینگ تانک دور برگردان شهید همدانی غرب به شرق اجرایی شد.

وی افزود: همچنین در راستای اجرای طرح ۳۶۰ درجه و با همکاری اداره حمل و نقل و ترافیک ناحیه ۶ منطقه و به منظور ایمن سازی و مناسب سازی گاردریل های نیازمند ترمیم، همچنین افزایش ضریب ایمنی و کاهش خطرات احتمالی و تصادفات این اقدام مهم صورت پذیرفت.

خدابخشی در پایان ابراز کرد: با به کارگیری ظرفیت‌ها و امکانات موجود از تمام توان خود برای ارائه خدمات و افزایش زمینه تسهیل تردد و رضایتمندی شهروندان را از مجموعه شهری استفاده خواهیم کرد.