کد خبر : 584089 تاریخ : ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۴ مرداد - 18:17
شهردار منطقه 15 گفت : بازگشایی بوستان پردیس بانوان /جمع آوری بیش از 2000 معتاد متجاهر بوستان پردیس بانوان بعد از دوسال تعطیلی اماده خدمت رسانی است.

نوآوران آنلاین-

در نشست خبری امروز 24 مرداد در بوستان پردیس بانوان، محمد شیری شهردار منطقه 15 ضمن عرض تبریک روز خبرنگار و عکاس گفت : بوستان پردیس بانوان با مساحت 27 هکتار اولین بوستان بانوان در شهر تهران می باشد که بنا بر دلایل و مشکلاتی دو سال تعطیل بود و حدود یک سال است که بازگشایی شده است.

وی ادامه داد پانزده پروژه از سال گذشته به امسال منتقل شده است  و بخشی از اقدامات آن در امسال انجام شده است و پانزده پروژه هم جدید هم در برنامه کار داریم.

محمد شیری در ادامه گفت : در مورد آسیب های اجتماعی علیرغم اینکه در سال گذشته  حدود نه هزار نفر از معتادین متجاهر را جمع اوری کردیم ولی به علت بازگشت برخی از آنان به معابر محسوس نبود و درامسال حدود بیش از دو هزار نفر جمع آوری شده که با توجه به افزایش ظرفیت یاور شهرهای تهران نگهداری می شوند و سلامت به جامعه باز می گردند.

شهردار منطقه 15 در مورد وضعیت ناایمن سطح منطقه گفت 9 ساختمان نا ایمن در منطقه داریم تعداد پنج مورد در حال پیگیری  و مابقی از حالت بحران خارج شده اند.

محمد شیری اضافه کرد : فرهنگسرای خاوران نیاز به مرمت و بازسازی دارد که امسال در دستور کار قرار گرفته است و همچنین با وجود تنش های آبی که درمنطقه وجود دارد به سه مخزن آب اشاره کرد و گفت امیدواریم امسال بتوانیم هر سه مخزن را به پایان برسانیم و از قضای سبز محافظت کنیم.

وی گفت : در سال گذشته کلنگ زنی خط هشت مترو از منطقه 15 آغاز شد و خط 9 مترو هم  به زودی  اغاز میشود  و با راه اندازی هر خط  5 ایستگاه مترو ایجاد میشود.