کد خبر : 584101 تاریخ : ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۴ مرداد - 19:07
اجرای عملیات احداث و آشکارسازی سرعتکاه در ۸ معبر منطقه ۱۲ معاون حمل ونقل وترافیک منطقه ۱۲ گفت: به منظورآرام‌سازی ترافیکی، ۸ معبر سطح منطقه با احداث و آشکارسازی سرعتکاه آسفالتی ایمن شد.

نوآوران آنلاینبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲، محسن رضایی اظهار کرد: در راستای افزایش ایمنی معابر و کاهش تصادفات، عملیات اجرای سرعتکاه‌های آسفالتی و همچنین رنگ آمیزی آن‌ها در نقاط حادثه خیز شناسایی شده در منطقه طبق مجوز اخذ شده از کمیته ترافیک توسط معاونت عمران وترافیک منطقه اجرایی شد.

وی افزود: آشکار سازی سرعتکاه خیابان مولوی نبش کوچه مسعود،  نبش کوچه فلاح نفری ، مولوی ایستگاه سعادت و خیابان سعدی بعد از زیرگذر و احداث سرعتکاه آسفالتی خیابان مولوی نبش کوچه آزادی، نبش کوچه اکبری، تقاطع خیابان تختی و حدفاصل وحدت اسلامی و خیابان تختی اجرایی شد.

معاون  حمل‌و‌نقل و ترافیک منطقه ۱۲ گفت: آرام‌سازی ترافیک مجموعه‌ای از استراتژی‌هایی است که به منظور کاهش سرعت ترافیک استفاده می‌شود و نتیجه مستقیم این امر افزایش ایمنی ترافیک به ویژه افراد پیاده و دوچرخه سواران است. 

 وی افزود: اجرای روش‌های ایمن‌سازی عابرین پیاده می‌تواند نقش مهمی در پیشگیری از این تصادفات داشته باشد و انتظار آن است که هیچ گونه تصادفی نه تنها برای عابرین پیاده که برای هیچ یک از شهروندان رخ ندهد زیرا تصادفات قابل پیشگیری و کاهش هستند.