کد خبر : 584113 تاریخ : ۱۴۰۳ شنبه ۲۷ مرداد - 16:32
مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل عملکرد شهرداری تهران عنوان کرد : سهم بزرگ پروژه های فعال و خاتمه یافته منطقه ۱۳ در طرح من شهردارم۲ قابل تقدیر است مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل عملکرد شهرداری تهران ضمن ارزيابی مثبت عملکرد این منطقه در پیشبرد طرح های من شهردارم ۲ ، بر تغییر وضعیت پروژه‌های متوقف شده و سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه ها در کنار بالا بردن کیفیت دقیق اجرا تاکید کرد.

نوآوران آنلاینبه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، در جلسه ای با حضور دکتر فیاض، مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل عملکرد شهرداری تهران، محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه ۱۳ و مرشدزاده معاون اداره کل هماهنگی و معاونان اجرائی منطقه۱۳،  عملکرد این منطقه در طرح من شهردارم سال ۱۴۰۳ مورد بررسی قرار گرفت. 

مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل شهرداری تهران در ابتدای جلسه ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مدیریت شهری منطقه در پیگیری مستمر پروژه‌های طرح من شهردارم گفت  در طرح من شهردارم ۱ در سال ۱۴۰۲ حدود ۷۸ پروژه اجرایی شده که منطقه ۱۳ جز اولین مناطقی بود که پروژه های مستمر را به اتمام رسانده است .

وی افزود: در سال جاری، حدود ۱۶۴ پروژه طراحی شده که نسبت به سال  حدود ۲/۱ درصد افزایش داشته و اعتبار آن نیز افزایش ۶۸ درصدی داشته است که در حال حاضر ۵۶ پروژه فعال  و مابقی نیز در دستور کار قرار دارد. 

سیدمحمد فیاض اظهار داشت: نمودار ارزیابی عملکرد منطقه۱۳ نشان می‌دهد که تعداد پروژه‌های آغاز نشده این منطقه نسبت به پروژه های فعال سهم کوچکی دارد که قابل تقدیر است و مدیریت منطقه با برنامه‌ریزی منسجم می تواند ، به نتایج خوبی دست یابد و رتبه قابل قبول و برتر را کسب کند.

ثبت مستمر پیشرفت فیزیکی و بروزرسانی مستمر سامانه و مدیریت و کنترل پروژه، ثبت پیشرفت ریالی و صورت وضعیت کارکرد پروژه ها، اصلاح برنامه زمان بندی اتمام پروژه در سامانه مدیریت و کنترل پروژه، تسریع در تکمیل پروژه های کوچک مقیاس، فعال سازی کلیه پروژه‌های مستمر فنی و عمرانی تا پایان مرداد ماه، سرعت بخشیدن به روند اجرای پروژه ها در کنار اصل کیفیت از دیگر تاکیدات مدیرکل هماهنگی، نظارت و کنترل عملکرد شهرداری تهران بود.

همچنین، شهردار منطقه۱۳ با ارائه گزارشی از وضعیت پروژه‌های طرح من شهردارم در بخش توسعه محله ای و احداثی، آخرین وضعیت پروژه های آغاز نشده را تشریح و یادآور شد: این پروژه ها در راستای نیاز شهروندان طبق برنامه ریزی و زمان بندی صورت گرفته در حال اجراست.

وی با تقدیر از حضور میدانی و ارزیابی و پایش مستمر عملکرد مناطق توسط مدیر کل هماهنگی،  نظارت و کنترل عملکرد شهرداری تهران خاطرنشان کرد: نظارت در پروژه‌های من شهردارم به عنوان ابزاری کارآمد  باعث می شود این پروژه ها به سرانجام برسد و برای محلات موثر باشد.