کد خبر : 584383 تاریخ : ۱۴۰۳ يکشنبه ۲۵ شهريور - 17:32
طی مراسمی با حضور مدیرعامل و معاونین هلدینگ پترو پالایش اصفهان انجام شد: سردرب ورودی و ساختمان حراست شهرک شهید محمد منتظری افتتاح شد مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در آئین افتتاح سر درب ورودی و ساختمان حراست شهرک شهید محمد منتظری با اشاره به اینکه با تلاش همه عوامل، عملیات ساخت این طرح در طول ۲ماه به پایان رسید افزود:با تلاش مهندسان و کارکنان این طرح شبانه روزی انجام شد وهمت والای مدیریت منابع انسانی دراین زمینه ستودنی است.

نوآوران آنلاین-

به گزارش روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، دکتر محسن قدیری، با قدردانی از تلاش و اقدامات مدیریت شهرداری پالایشگاه اصفهان در به ثمر رساندن طرح های خدماتی و اجتماعی در شرکت و شهرک شهید محمد منتظری گفت:در سال های اخیر هرگونه طرحی که به تیم شهرداری واگذار شد با موفقیت و بدون کم کاست به پایان رسید و این نقطه عطفی درفعالیت های پالایشگاه اصفهان است .

وی تصریح کرد:کاشت ۱۱۵۰ هکتار بذر بادام اسکوپاریا در اراضی پالایشگاه، احداث محل یادمان شهید در کمترین زمان، بازسازی اساسی در استخر شهرک شهید محمد منتظری، زیبا سازی، ایجاد زیر ساخت ها، نوآوری، بروز رسانی تجهیزات و وسایل، علائم و تابلوها، جدول کشی و خیابان ها، فضای سبز، ایجاد فضاهای نوستالژیک، دسترسی به خدمات عمومی و رفاهی، رنگ آمیزی، نورپردازی و تنوع سازی توسط شهرداری پالایشگاه اصفهان قابل تقدیر است و رضایت خانواده ها و ساکنین شهرک شهید منتظری را به همراه داشته است .

وی افزود: البته بغیر از شهرک، اقدمات خوبی در پالایشگاه اصفهان نیز صورت گرفته است. قطعا هر فعالیت مثبتی که در پالایشگاه و در راستای تحقق زمان بندی پروژه ها انجام میشود تاثیر بسزایی در کاهش هزینه ها دارد،ازاین رو خدمات عمومی، اجتماعی ،ورزشی وسالن بدنسازی در شهرک شهید محمد منتظری را شهرداری انجام میدهد.