کد خبر : 584471 تاریخ : ۱۴۰۳ شنبه ۷ مهر - 17:02
پیام مدیرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت سالروز تأسیس این بانك دكتر علی خورسندیان مديرعامل بانك صنعت و معدن به مناسبت هفتم مهرماه سالروز تأسيس اين بانك پيامي صادر كرد.

نوآوران آنلاین-

هفتم مهرماه، سالروز تأسیس بانک توسعه ای - تخصصی صنعت و معدن با بیش از نیم قرن سابقه درخشان در تامین مالی طرح های تولیدی و معدنی است که سهمی ارزشمند و غیرقابل انکار در توسعه همه جانبه اقتصادی و صنعتی کشور عزیزمان دارد.
اعطای تسهیلات و اعتبارات به طرح های مهم و زیربنایی کشور همچون طرح های نیروگاهی، آب شیرین کن و انتقال آب، صنایع فلزی و فولاد، صنایع ساختمانی و خودروسازی، صنایع نفت و گاز، پتروشیمی و صنایع شیمیایی، هواپیمایی، راه آهن، صنایع غذایی، صنایع دارویی، طرح های فناور و دانش بنیان و... دستاورد عظیمی است که مرهون پشتیبانی و حسن اعتماد تمامی ذینفعان و تعهد و دانش کارکنان توانمند و صدیق این بانک می باشد و اینک با توکل به خداوند بزرگ و استمرار این همراهی صمیمانه، چشم امید به تداوم این نقش آفرینی و کسب موفقیت های بیشتر در این مجموعه داریم.
مایه مباهات است که بانک صنعت و معدن در سال جاری 245 طرح تولیدی و صنعتی را در دست اجرا یا بهره برداری دارد که در مجموع 4 میلیارد و 311 میلیون یورو تسهیلات ارزی و 108 هزار و 658 میلیارد ریال تسهیلات ریالی به آنان اختصاص یافته که طرح های یادشده برای 22 هزار و 524 نفر نیز اشتغال زایی ایجاد خواهند کرد؛ همچنین در شش ماهه سال جاری شاهد این هستیم که در شاخص های مهمی همچون مانده کل سپرده ها با 48 درصد افزایش، وصول مطالبات ارزی با 82 درصد افزایش و پرداخت های ارزی با 50 درصد افزایش عزم و اراده ای جدی برای بهبود عملکرد و ارتقای سطح تسهیلات دهی و خدمت رسانی برای مشتریان گرامی این بانک وجود دارد.
اینجانب ضمن تبریک سالروز تأسیس بانک صنعت و معدن به تمامی ذینفعان گرامی، توفیق روز افزون در راه تحقق سیاست های کلان کشور و ارائه خدمات مطلوب تر به هموطنان عزیزمان در سراسر این سرزمین پهناور را در سایه عنایات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه خداوند متعال خواستارم. امید آنکه بتوانیم آنگونه که شایسته نام ارزش آفرین بانک صنعت و معدن در شبکه بانکی است، در راه رشد و توسعه اقتصادی کشور سهیم و اثرگذار باشیم.