کد خبر : 584472 تاریخ : ۱۴۰۳ شنبه ۷ مهر - 17:02
پیام تسلیت سرپرست بانک در پی شهادت سید حسن نصرالله

نوآوران آنلاین-

بسم الله الرحمن الرحیم  

"وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ" (آل عمران: 169)

مجاهد نستوه سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و فرمانده شجاع و مدافع مظلومان، که همواره در صف مقدم جهاد علیه اشغالگری و ظلم ایستاده بود، امروز به قافله شهدا پیوست و نام خود را جاودانه ساخت. این جنایت وحشیانه و ناجوانمردانه، سندی دیگر از خصومت و کینه ورزی این رژیم خون خوار با مقاومت و مجاهدت در راه حق و آزادی است.
باند جنایتکار صهیونیستی با این اقدام ننگین، یک بار دیگر چهره زشت و سرشت پلید خود را به نمایش گذاشت. اما بی شک، خون پاک این شهید والا مقام، همچون آتشی مقدس در دل های ملت های آزاده شعله ور خواهد شد و اراده آنها برای انتقام از این رژیم منحوس را قوی تر خواهد کرد.
ملت های آزاده و مجاهدان راه حق، امروز بیش از همیشه متحد و یک دل خواهند بود. این شهادت، نقطه ای تازه در مسیر نابودی رژیم صهیونیستی است و هیچ جنایتی نمی تواند مانع از پیروزی نهایی حق بر باطل شود.
اینجانب، این ضایعه بزرگ را به خانواده محترم ایشان، حزب الله لبنان و تمامی ملت های مقاوم و آزادی خواه تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات طلب می ‌کنم.
وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ