کد خبر : 584493 تاریخ : ۱۴۰۳ شنبه ۷ مهر - 17:02
سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه کشور در استان خراسان شمالی منصوب شد مراسم معارفه «محمد سجادی شرمه» به عنوان سرپرست مدیریت جدید شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خراسان شمالی برگزار شد.

نوآوران آنلاین-

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، با حضور «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره و «احمدرضا کریمی» معاون شعب و بازاریابی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، مراسم معارفه «محمد سجادی شرمه» به عنوان سرپرست مدیریت جدید شعب بانک در استان خراسان شمالی برگزار شد.

«امامی» ضمن تجلیل و تقدیر از زحمات «سید روح‌اله میرهادی» مدیر پیشین استان، برای وی سلامت و موفقیت را در جایگاه جدید آرزو کرد.

در بخش دیگری از سفر مدیران بانک به خراسان شمالی، دو شعبه مرکزی بجنورد و شیروان با پایان عملیات بهسازی و تیپ‌سازی و بر اساس هویت بصری بانک افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند.

در این مراسم «فخر موحدی» معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی، مدیرکل اقتصادی استانداری و جمعی دیگر از مسؤلان استانی و مشتریان ارزنده بانک نیز حضور داشتند.

«امامی» در ابتدا توضیحاتی درخصوص سوابق تأسیس بانک، میزان رشد تعداد مشتریان و منابع مالی بانک در سال‌های اخیر ارائه داد.

وی افزود: با وجود اینکه همه منابع بانک تعهدی است؛ بنابراین هر ساله تسهیلات زیادی در بخش مسئولیت اجتماعی از جمله اشتغال‌زایی، ازدواج و فرزندآوری توسط بانک پرداخت می‌شود.

امامی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد فعالیت‌ها و خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

وی سپس با حضور در بین مشتریان، با آن‌ها گفت‌وگو کرد و همچنین نظرات و پیشنهادات آن‌ها را شنید.