کد خبر : 584514 تاریخ : ۱۴۰۳ يکشنبه ۸ مهر - 16:45
سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد «مهدی رئیسی» به عنوان سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

نوآوران آنلاین-

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، جلسه تودیع «مهرداد آرمین» و معارفه «مهدی رئیسی» به عنوان سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور «احمدرضا کریمی» معاون شعب و بازاریابی بانک برگزار شد.

در این جلسه «احمدرضا کریمی» معاون شعب و بازاریابی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیان کرد: کسب رتبه اول از سهم بازار توسط بانک در استان کهگیلویه و بویراحمد مایه افتخار است که رمز این موفقیت همدلی، همکاری و یکپارچگی کارکنان است و باید تجارب این دستاورد بزرگ به همکاران جدید نیز منتقل شود.

در ادامه «مهدی رئیسی» اظهار داشت: شایسته است در ابتدای شروع مسئولیتم از اعتماد دکتر «شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و اعضای هیأت مدیره و هیأت عامل مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام کنم و مقارن شدن این اتفاق با هفته وحدت را به فال نیک بگیرم.

سرپرست مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: موفقیت بیش از پیش استان در سایه همکاری، اتحاد و همدلی رخ خواهد داد بنابراین دست همه همکاران و مشتریان بانک را به گرمی می‌فشارم.

در آخر جلسه هم «مهرداد آرمین» بیان کرد: بیش از 800 درصد رشد منابع بانک طی سه سال اخیر صورت گرفته و درجه مدیریت شعب از سه به دو ارتقا پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مدیریت شعب بانک در استان بهترین وضعیت عملکردی خود را دارد، افزود: بیش از 30 درصد مردم استان در این بانک دارای سپرده قرض‌الحسنه هستند و رتبه بانک در جذب منابع از هفتم به دوم ارتقاء یافته است و این افتخار را مدیون تلاش همه همکاران نخبه و سخت‌کوش استان هستیم.