کد خبر : 68518 تاریخ : ۱۳۹۶ شنبه ۱۵ مهر - 17:39
امکان خرید و نصب تایر بصورت آنلاین فراهم شد مدیرعامل هایپر تایر بعنوان نخستین وب سایت ارائه دهنده خدمات خرید و نصب تایر از آغاز بکار واحدهای سایر نصب تایر در محل در شهر تهران خبر داد .

نوآوران آنلاین-ساسان فرقدین در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به تغییرات انجام شده در خرید و فروش خودرو جای خالی ارائه خدمات خودرویی در بازار مشهود بود به این جهت به سمت ارائه خدمت جدید در فضای خودرو  رفتیم .

وی افزود: با توجه به این که در بحث خدمات تایر در کشور اتفاق نویی صورت نگرفته است از این پس خریداران با مراجعه به وب سایت هایپر تایر خرید محصول از طریق وب سایت و تکمیل چرخه خرید می توانند از امکان نصب در محل مورد نظر استفاده کنند.

وی در مورد تعرفه های استفاده از هایپر تایر نیز تاکید کرد: همه مبالغ از پیش تعیین شده است و مجموعه قیمت تایر ، هزینه حمل و نصب تعرفه ثابتی است که با توجه به هزینه های مرسوم در بازار کمتر از هزینه های  اخذ شده در بازار است وخریدار با ورود به وب سایت و خرید از همان ابتدا می تواند تمام تعرفه ها را ببینند .

فرقدین تاکید کرد:در کمتر از سه ساعت در هر جای از تهران تایر خریداری شده را دریافت کنید و البته با خرید چهار حلقه امکان دریافت رایگان را نیز دارید.

مدیرعامل هایپرتایر همچنین از برنامه این شرکت برای امکان برقراری امداد موتوری در آینده خبر داد و گفت:هایپر تایر امکان حضور در بخش امداد خودرو  را ندارد و هدف اول ما پوشش تهران بزرگ با توجه به خدمات ارائه شده در وب سایت است.

به گفته وی ، واحدهای نصب هایپر مجهز به همه امکانات مختلف لازم برای تعویض تایر هستند.

ساسان فرقدین همچنین در مورد عرضه تایرهای خارجی نیز تاکید کرد: با توجه به این که واردات تایر توسط شرکتهای مشخص انجام میشود  و ما از واردکنندگان و تولید کنندگان کشور خریداری میکنیم خودمان وارد بحث واردات تایر نمی شویم و در حال حاضر از تایرهای بارز بعنوان برند ایرانی و برندهای خارجی میشلن و تایگر و … تمام تایرهای که اورجینال وارد میشوند در سبد تایر های وب سایت هست البته امیدواریم بعدا تایرهای دیگر داخلی هم وارد وب سایت شود.

وی تاکید کرد: البته هر تایری وارد وب سایت نمیشود و تنها تایرهای وارد این سایت میشود که بتوانیم از کیفیت آنها دفاع کنیم .

وی همچنین در مورد پاسخ گویی به خسارت های احتمالی از خرید تایرهای نامرغوب گفت: اصولا خود وارد کننده باید پاسخ گوی خسارتهای مربوط به بی کیفیتی تایرها باشند اما  ما بعنوان واسط بین وارد کننده و خریدار سعی خواهیم کرد پاسخ گویی را تسریع کنیم .

بنا به گفته رییس هیات مدیره هایپرتایر در حال حاضر تعدادی کامیونت های هایپر تایر در سطح شهر تهران در حال ارائه خدمات هستند و امیدواریم بتوانیم در ٢٢منطقه تهران خدمات بدهیم .

وی زمان خرید تا نصب را در بازه زمانی ۶تا٩ساعت خواند و تاکید کرد: بازه  زمانی در وب سایت کنترل شده است  و خریدار زمان دریافت و نصب را تعیین میکند .

وی در خصوص وضعیت تایرهای فرسوده نیز گفت:انهدام تایرهای فرسوده با انتخاب خود مشتریان انجام خواهد شد اگر خریداران تایر نو تمایلی به نگهداری تایر فرسوده خود نداشته باشد امکان انتقال تایر فرسوده را داریم و با انتقال این تایرها به انبار برای بازیافت و دپو این تایرها اقدام میکنیم البته در حال مذاکره با محیط زیست هستیم برای هماهنگی برای ورود به چرخه بازیافت هستیم .