کد خبر : 68931 تاریخ : ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۷ مهر - 16:25
رکورد ایساکو در کاهش زمان تعمیرات و افزایش سرعت خدمات ایساکو بر اساس برنامه‌ریزی یک‌ساله‌ در زمينه افزايش سرعت ارايه خدمات و كاهش زمان تعميرات خودرو در شبكه نمايندگي ها موفق شد، زمان تعمیرات در شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو را به 1.8 روز کاهش دهد و به رشد قابل توجهی در این حوزه دست یابد.

نوآوران آنلاین- به گزارش ايكوپرس به نقل از روابط عمومي ايساكو، براساس اعلام نتایج ارزیابی شركت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ایساکو موفق شد با کسب بیشترین امتیاز در میان شرکت‌های خودروساز و واردکننده خودرو در صدر جدول ارزیابی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرویی قرار گیرد.

بر مبناي اين گزارش،‌ایساکو در حالی برای هشتمین سال پیاپی مقام اول خدمات پس از  فروش را در میان خودروسازان از آن خود کرده که ارایه خدمات مناسب و به موقع به مشتریان، جزو مهم‌ترین برنامه‌های استراتژیک این شرکت بوده است.اين گزارش مي افزايد،‌تلاش مجموعه خدمات پس از فروش ایران خودرو بر این بوده که با شناسایی و درک انتظارات مشتریان، نقاط قابل بهبود خود را با بهترین و مناسب‌ترین روش‌ها به استانداردهای مورد نظر سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و استانداردهای جهانی نزدیک کند.گفتنی است، این مهم كه با برنامه ريزي در بازه زماني يك ساله از شهريور 95 تا شهريور 96 محقق شده، با افزایش ظرفیت تعمیرگاه‌ها، آموزش‌های جدید برای نیروهای فنی خبره، افزایش تامین و تسهیل دسترسی به قطعات یدکی در نمایندگی‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود در سیستم و ... میسر شده است.همچنين اجرای «طرح تحول» در سال 95 و «طرح جهش» در سال 96 باعث ارتقاء ایساکو در بسیاری از زمینه‌های خدماتی و افزایش کارایی و بهره‌وری شد و گام‌های مهم و مثبتی در زمینه افزایش رضایت مشتریان برداشته شد که افزایش 25 امتیازی شاخص رضایت مشتری در بهار سال 96 نسبت به مدت مشابه در سال قبل نیز موید تلاش‌های صورت گرفته در این حوزه است.