تیم فوتبال باشگاه کار آفرینان ایران آخرین دیدار خود را در سال ۱۴۰۳ مقابل تیم “رمز موفقیت” برگزار کرد. این دیدار همزمان با رونمایی از کیت جدید این باشگاه با حمایت “شرکت رهیاب کار جنوب” با مدیریت “دکتر مجید علیزاده” انجام شد. این رویداد ورزشی، با حداقل ۱۵ سال تفاوت میانگین سنی بیش تر تیم فوتبال کار آفرینان ایران نسبت به میانگین سنی تیم رمز موفقیت، برگزار شد.
مهدی علیاری
تیم فوتبال باشگاه کار آفرینان ایران آخرین دیدار خود را در سال ۱۴۰۳ مقابل تیم “رمز موفقیت” برگزار کرد. این دیدار همزمان با رونمایی از کیت جدید این باشگاه با حمایت “شرکت رهیاب کار جنوب” با مدیریت “دکتر مجید علیزاده” انجام شد.
این رویداد ورزشی، با حداقل ۱۵ سال تفاوت میانگین سنی بیش تر تیم فوتبال کار آفرینان ایران نسبت به میانگین سنی تیم رمز موفقیت، برگزار شد.
در حاشیه این دیدار، دکتر “احمد فتح اللهی”، سرپرست باشگاه کار آفرینان ایران طی گفت و گویی با “مهدی علیاری” خبرنگار روزنامه نو آوران، با اشاره به جوان تر بودن تیم رقیب و اظهار رضایت از نتیجه به دست آمده، خاطر نشان ساخت: یکی از اهداف تیم کار آفرینان ایران از برگزاری این مسابقه، باورمند کردن ضرب المثل “توانستن خواستن است” در هر سن و سالی به همگان و اهمیت پرداختن به ورزش و تداوم آن در تحقق اهداف پیش بینی شده است.
سرپرست باشگاه کار آفرینان ایران با اشاره به حضور تیم فوتبال این باشگاه برای بار اول در مسابقات “یورو بیزینس کاپ” که در سال جاری در شهر آنتالیا (ترکیه) برگزار شد، افزود: شرکت یک تیم فوتبال ایرانی آن هم از بخش خصوصی در مسابقات مطرح و معروف یورو بیزینس کاپ افتخار بزرگی برای ایران و کار آفرینان ایرانی محسوب می شود.
دکتر احمد فتح اللهی اظهار امیدواری کرد تیم فوتبال باشگاه کار آفرینان ایران در سال جدید پیش رو نیز بتواند با انجام تمرینات و مسابقات مداوم، با قدرت و اقتدار افزون تری در مسابقات سالیانه آنتالیا و احیاناً سایر تورنمنت های بین المللی شرکت کرده و برای کشور کسب افتخار نماید.
وی با بیان این مطلب که فعالیتهای ورزشی به تقویت همبستگی و همکاری میان اعضای این باشگاه کمک کرده و نیز موجب ایجاد حس اعتماد، دوستی و تعامل سازنده بین کار آفرینان میشود، تصریح کرد: با برگزاری رویدادهایی مانند مسابقات دوستانه یا کمپهای ورزشی، فرصتی برای ایجاد و تعامل تجربههای مشترک و به یاد ماندنی بین اعضای باشگاه فراهم می شود.
هم چنین دکتر “مجید علیزاده” مدیرعامل شرکت رهیاب کار جنوب به خبرنگار ما گفت: باشگاه کار آفرینان ایران به عنوان یک انسجام موفق و شایسته ملی و در عین حال بخش خصوصی، توانسته است طی مدت کوتاه تأسیس و فعالیت خود، گام های مؤثر و پر توفیقی را برداشته و نوید آینده بهتری را از خود به نمایش بگذارد.
شایان ذکر است “دکتر سید حمید حسینی”، کاپیتان باشگاه فوتبال کار آفرینان ایران نیز طی گفت و شنودی با خبرنگار نوآوران، با اشاره به مسابقه بین تیم های فوتبال کار آفرینان ایران، و رمز موفقیت، اظهار امیدواری کرد سال آینده نیز بازیکنان تیمش بتوانند هم چون سال جاری با آمادگی و قدرت بدنی مطلوب در مسابقات حضور یافته و به تیم های جوان تر انگیزه و نشاط بخشند.
کاپیتان باشگاه فوتبال کار آفرینان ایران با ذکر این نکته که ورزش نقش مهمی در کاهش استرس و افزایش بهرهوری دارد، افزود: باشگاه کار آفرینان ایران با ارائه برنامههای متنوعی هم چون ورزش های تمرکزی یا ورزشهای تفریحی، به اعضای خود کمک میکند تا سلامت جسمی و روحی خود را بهبود بخشند که این امر میتواند تأثیر مستقیمی بر افزایش تمرکز، انرژی و رضایتمندی از زندگی کاری و شخصی در پی داشته باشد.
در ادامه، “مرتضی جباری” مؤسس تیم کار آفرینان ایران به مهدی علیاری خبرنگار نوآوران گفت: سال آینده نیز رویدادها و برنامه های بزرگ تر داخلی و بین المللی برای تیم پیش بینی شده است.
مؤسس باشگاه کار آفرینان ایران، برگزاری اولین دوره المپیاد ورزشی در ۱۰ رشته ورزشی طی بهار ۱۴۰۴ در تهران یا کیش را از جمله برنامه های خود برای این باشگاه بر شمرد.
مرتضی جباری از تمامی کار آفرینان و صاحبان صنایع کشور علاقه مند به ورزش جهت عضویت در باشگاه کار آفرینان ایران، دعوت به عمل آورد.
وی یکی از اصلی ترین اهداف این باشگاه را ایجاد فضایی برای برقراری ارتباطات مؤثر و گسترش شبکه حرفهای میان کار آفرینان ایران دانست و تأکید کرد: از طریق برگزاری جلسات ورزشی، رویدادهای دوستانه و مسابقات، اعضا میتوانند با یکدیگر آشنا شده و فرصتهای همکاری جدیدی پیدا کنند که این نوع از تعاملات، علاوه بر تقویت روابط کاری، منجر به تبادل ایدهها و تجربهها نیز خواهد گردید.
جباری یادآور شد: باشگاه کار آفرینان به عنوان یک بستر تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف عمل می کند و با جذب اسپانسر برای مسابقات و رویدادهای ورزشی، به کار آفرینان یاری می رساند تا برند و مارکتینگ خود را در جمع کار فرمایان و نیز سطح جامعه و مخاطبان گسترش دهند که این خود از بهترین و کارآمدترین فرصت های ممکن و هدفمند برای توسعه روابط تجاری و بازاریابی به شمار می رود.
مؤسس تیم کار آفرینان ایران، اطمینان داد: به دلیل پوشش خبری کامل از رویدادها و فعالیت های صورت گرفته در باشگاه کار آفرینان و تولید محتوای حرفه ای و جامع، فرصت بسیار مناسبی جهت دیده شدن در رسانه ها و پلتفرم های گوناگون برای برندها و کار آفرینان فراهم می شود که با حضور پر رنگ در رسانه ها و پلتفرم های شاخص، رشد و شهرت برندها حتمی و تضمین شده خواهد بود.