تاریخ انتشار: اردیبهشت 30, 1404 - 1 ماه پیش
موضوع:‌ اجتماعی
شماره: 8418
منشور حقوقی

منشور تحول روابط عمومی ایران

نظر به نقش حیاتی روابط عمومی ها در پیشبرد اهداف سازمان‌ها و ارتقای سطح آگاهی و اعتماد عمومی، این منشور با هدف ایجاد تحول بنیادین در روابط عمومی ایران تدوین شده است. منشور حاضر در ۹ ماده، چهارچوبی برای ارتقایملکرد، اثربخشی و مدیریت نظام ارتباطات سازمان توسط روابط عمومی در تمام سازمان‌ها (اعم از دولتی، نیمه دولتی و خصوصی) ارایه می‌ دهد. تحول روابط عمومی با تأکید بر پارادایم ارتباطات راهبردی، مسئله محوری، استاندارد سازی فرایندهای اجرایی، تجهیز و تحول و توسعه منابع انسانی، به کارگیری مؤثر فناوری های نوین ارتباطی و هوش مصنوعی، برنامه ریزی و اتخاذ استراتژی های ارتباطی تصمیم ساز مدیریتی و مدیریت بحران های ارتباطی میسر خواهد شد تا روابط عمومی بتواند به عنوان یک عامل مدیریتی شتابدهنده، مؤثر و کارآمد در راستای ارتقای وجهه و شهرت سازمان و بهبود و توسعه ی روابط سازمان با ذینفعان ایفای نقش کند.