بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/29
شماره 2470 - تاریخ 1403/02/29
آخرین اخبار
تیم ملی تکواندوی ایران قهرمان آسیا شد
ورود دلار به کانال ۵۷ هزار تومان/ ادامه روند کاهشی نرخ ارز
آرامگاه خشایارشا در تهدید است؟
مجمع تشخیص مصلحت لایحه حمایت از خانواده را تعیین تکلیف کرد
اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی درناحیه٢ منطقه٦
شهردار منطقه۶ میهمان منزل شهدا شد
توافق دوشان‌تپه تصویب شد
برگزاری پویش یکشنبه با ورزش بانوان
پاکسازی ۱۱۰ متر مربع جداره ها در منطقه ۲۱
۶۰ مصوبه، رهاورد سومین بازدید میدانی شهردار منطقه ۱۵، از ناحیه یک بود
نصب ۱۴۴ تابلو قدم شمار در منطقه ٢١
-از کادر آموزشی مدارس استثنایی منطقه۴ تقدیر شد
اهتزاز پرچم رضوی در محوطه برج میلاد
منطقه ١٢ تهران درآستانه میلاد امام رضا (ع) غرق نور و سرور شد
توسعه پارکینگ های منطقه راهکار کاهش مشکلات ترافیکی است
قطعی برق روشنایی داخلی ایستگاه میرزای شیرازی برطرف شد
لایروبی بیش از 10 هزار متر از انهار معابر سطح منطقه 17
اجرای لوله گذاری ۴ کیلومتری فضای سبز بزرگراه شهید خرازی
اجرای طرح مبارزه با حیوانات موذی در منطقه۲۲
یادداشت مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
چه فرقی می‌کند پنجشنبه تعطیل باشیم یا شنبه؟
تولید بیش از 56 هزار تن شمش آلومینیوم طی ماه نخست 1403
خشایار راد: سوژه‌های روزمره دمده شده!
دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه‌قضاییه غیرعلنی نیست/ با ناشران اسناد مالی مردم برخورد می‌کنیم
چرا مالیات مشاغل و اصناف ناچیز است؟
خشایار راد: سوژه‌های روزمره دمده شده!
بومی‌سازی جوهرهای نانو آنتی‌باکتریال خودکار در کشور
جبهه مقاومت نیازمند روایت صحیح و هنرمندانه است
بهسازی محورهای مواصلاتی در حریم منطقه ۲۲
رفع آخرین معارض پروژه آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
پایش آسفالت معابر منطقه ٦ تهران زیر ذره بین سازمان بازرسی شهرداری تهران
اتمام عملیات آسفالت و تبدیل انهار به کانیو در معابر خیابان لقمان منطقه 19
عملیات اجرایی آسفالت ریزی بلوار شقایق در منطقه 19آغاز شد
بهسازی مسیر خاکی2 هزار متر مربعی ضلع غربی بلوار یادگار با تخلیه 50 کامیون تراشه آسفالت
122 نقطه از معابر شهری منطقه 19 با پخش 75 تن آسفالت بهسازی شد
اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز محور آزادگان در منطقه 19 با تعویض گاردریل و اجرای تک جدول
انهار معابر شهیدان لطیفی و ورامینی در منطقه 19 به کانیو تبدیل شد
افزایش روشنایی پایه چراغ های ۹ متری بلوار میلاد در قالب پروژه های «من شهردارم دو»
۲ هزار دانش آموز دختر منطقه۱۳ تکریم شدند
رصد مدیران شهری از پروژه های ترافیکی شمال شرق شهر
سیر تکامل روابط عمومی و ارتباطات در گذر زمان به تصویر کشیده می شود
پل تندرستی بزرگراه شهید همت درآینده نزدیک آماده بهره برداری می شود
ایستگاه های سیار «آینده شبیه توست» میزبان دختران منطقه2
نصب ابرپرچم‌های امام رضا (ع) در ۲ نقطه از منطقه ۱۶
روشنایی معابر در طرح تحول خدمت تأمین می شود
نمایشگاه و کارگاه هنری ارتباطات و روابط عمومی در منطقه ۴ تهران
آغاز مرحله جدیدی از پروژه ساماندهی حاملان بار با چرخ دستی در بازار تهران
صرف بیش از ١٠٠ هزار متر‌مربع پوشاننده برای پاکسازی و زیباسازی جداره‌ها و نما‌های فرسوده هر ماه
رئیس شعبه مرکزی بانک ایران زمین معرفی شد
رئیس شعبه مرکزی بانک ایران زمین معرفی شد
جمع آوری 12 هزار کیلو پسماند غیرمجاز در منطقه 17
کد خبر: 173155 | تاریخ : ۱۳۹۷/۶/۱۸ - 09:32
عجیب ترین تکلیف یک معلم برای دانش آموزان!

عجیب ترین تکلیف یک معلم برای دانش آموزان!

یک معلم چینی با تکلیف عجیبی که برای دانش آموزانش در نظر گرفت خبرساز شد.

نوآوران آنلاین-در حالی که در چین مدارس این کشور به دادن تکالیف سنگین به دانش آموزان مشهور هستند و دانش آموزان چینی شب ساعت ها صرف انجام تکالیف می کنند یک معلم ریاضی در این کشور با دادن یک تکلیف عجیب به دانش آموزان خبرساز شده است.

این معلم مقطع ابتدایی در شهر "فوشان" استان گوانگ دونگ چین که هویتش " سو" اعلام شده است در این تکلیف از دانش آموزان پایه چهارم خواست تا در مدت دو روز 100 میلیون دانه برنج را شمارش کنند و با خود به مدرسه بیاورند. بنا به گزارش رسانه های چین این معلم به دانش آموزان گفته بود در صورتی که نتوانند این تکلیف را در مدت دو روز به انجام برسانند باید آن را نهایتا ظرف یک هفته به انجام برسانند.

تعیین این تکلیف عجیب برای دانش آموزان با اعتراض برخی والدین آنها به این معلم همراه بود. برخی با شکنجه Torture دانستن این تکلیف بر این نکته تاکید کردند که اگر یک دانش آموز بتواند سه دانه برنج را در مدت 1 ثانیه شمارش کند انجام تکلیف مورد نظر این معلم حدود یک سال زمان نیاز دارد. برخی نیز این تکلیف را تلاش معلم برای ترغیب دانش آموزان برای پیدا کردن ایده ها یا راه حل های خلاقانه دانستند.

البته این معلم پس از انتشار گسترده این خبر در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که هدف او از این کار پرورش تفکر انتقادی دانش آموزانش بوده است. او گفت قصد داشته تا دانش آموزانش یاد بگیرند چطور یک مسئله را آنالیز و حل کنند و مفهوم 100 میلیون را بیاموزند. او گفت از دانش آموزانش انتظار داشته به جای اقدام به شمارش دانه به دانه برنج ها ابتدا 100 دانه را شمارش و سپس آن را ضربدر 10 یا 100 کنند تا به عدد 100 میلیون برسند.

گفتنی است؛ بنا به ادعای این معلم 10 نفر از 40 دانش آموز کلاس او توانستند تکلیف خود را انجام دهند.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.