بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/29
شماره 2470 - تاریخ 1403/02/29
آخرین اخبار
تیم ملی تکواندوی ایران قهرمان آسیا شد
ورود دلار به کانال ۵۷ هزار تومان/ ادامه روند کاهشی نرخ ارز
آرامگاه خشایارشا در تهدید است؟
مجمع تشخیص مصلحت لایحه حمایت از خانواده را تعیین تکلیف کرد
اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی درناحیه٢ منطقه٦
شهردار منطقه۶ میهمان منزل شهدا شد
توافق دوشان‌تپه تصویب شد
برگزاری پویش یکشنبه با ورزش بانوان
پاکسازی ۱۱۰ متر مربع جداره ها در منطقه ۲۱
۶۰ مصوبه، رهاورد سومین بازدید میدانی شهردار منطقه ۱۵، از ناحیه یک بود
نصب ۱۴۴ تابلو قدم شمار در منطقه ٢١
-از کادر آموزشی مدارس استثنایی منطقه۴ تقدیر شد
اهتزاز پرچم رضوی در محوطه برج میلاد
منطقه ١٢ تهران درآستانه میلاد امام رضا (ع) غرق نور و سرور شد
توسعه پارکینگ های منطقه راهکار کاهش مشکلات ترافیکی است
قطعی برق روشنایی داخلی ایستگاه میرزای شیرازی برطرف شد
لایروبی بیش از 10 هزار متر از انهار معابر سطح منطقه 17
اجرای لوله گذاری ۴ کیلومتری فضای سبز بزرگراه شهید خرازی
اجرای طرح مبارزه با حیوانات موذی در منطقه۲۲
یادداشت مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
چه فرقی می‌کند پنجشنبه تعطیل باشیم یا شنبه؟
تولید بیش از 56 هزار تن شمش آلومینیوم طی ماه نخست 1403
خشایار راد: سوژه‌های روزمره دمده شده!
دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه‌قضاییه غیرعلنی نیست/ با ناشران اسناد مالی مردم برخورد می‌کنیم
چرا مالیات مشاغل و اصناف ناچیز است؟
خشایار راد: سوژه‌های روزمره دمده شده!
بومی‌سازی جوهرهای نانو آنتی‌باکتریال خودکار در کشور
جبهه مقاومت نیازمند روایت صحیح و هنرمندانه است
بهسازی محورهای مواصلاتی در حریم منطقه ۲۲
رفع آخرین معارض پروژه آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
پایش آسفالت معابر منطقه ٦ تهران زیر ذره بین سازمان بازرسی شهرداری تهران
اتمام عملیات آسفالت و تبدیل انهار به کانیو در معابر خیابان لقمان منطقه 19
عملیات اجرایی آسفالت ریزی بلوار شقایق در منطقه 19آغاز شد
بهسازی مسیر خاکی2 هزار متر مربعی ضلع غربی بلوار یادگار با تخلیه 50 کامیون تراشه آسفالت
122 نقطه از معابر شهری منطقه 19 با پخش 75 تن آسفالت بهسازی شد
اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز محور آزادگان در منطقه 19 با تعویض گاردریل و اجرای تک جدول
انهار معابر شهیدان لطیفی و ورامینی در منطقه 19 به کانیو تبدیل شد
افزایش روشنایی پایه چراغ های ۹ متری بلوار میلاد در قالب پروژه های «من شهردارم دو»
۲ هزار دانش آموز دختر منطقه۱۳ تکریم شدند
رصد مدیران شهری از پروژه های ترافیکی شمال شرق شهر
سیر تکامل روابط عمومی و ارتباطات در گذر زمان به تصویر کشیده می شود
پل تندرستی بزرگراه شهید همت درآینده نزدیک آماده بهره برداری می شود
ایستگاه های سیار «آینده شبیه توست» میزبان دختران منطقه2
نصب ابرپرچم‌های امام رضا (ع) در ۲ نقطه از منطقه ۱۶
روشنایی معابر در طرح تحول خدمت تأمین می شود
نمایشگاه و کارگاه هنری ارتباطات و روابط عمومی در منطقه ۴ تهران
آغاز مرحله جدیدی از پروژه ساماندهی حاملان بار با چرخ دستی در بازار تهران
صرف بیش از ١٠٠ هزار متر‌مربع پوشاننده برای پاکسازی و زیباسازی جداره‌ها و نما‌های فرسوده هر ماه
رئیس شعبه مرکزی بانک ایران زمین معرفی شد
رئیس شعبه مرکزی بانک ایران زمین معرفی شد
جمع آوری 12 هزار کیلو پسماند غیرمجاز در منطقه 17
کد خبر: 173655 | تاریخ : ۱۳۹۷/۶/۳۰ - 13:06
هجوم میلیونی برای خرید ۵۰ هزار دستگاه خودرو / آمارها قابل استعلام از وزارت ارتباطات
قائم‌مقام مركز مطالعات، برنامه‌ريزي استراتژیک و فن‌آوري اطلاعات گروه سايپا تشریح کرد؛

هجوم میلیونی برای خرید ۵۰ هزار دستگاه خودرو / آمارها قابل استعلام از وزارت ارتباطات

قائم‌مقام فن‌آوری اطلاعات مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی استراتژیک و فن‌آوری اطلاعات گروه سايپا گفت: در مدت 27 ساعت اجراي طرح پيش‌فروش اينترنتي محصولات گروه خودروسازي سايپا، بيش از 95 ميليون بازديد از سايت فروش اين مجموعه صورت گرفته است.

نوآوران آنلاین-حسن حسین‌آبادی افزود: در اين طرح تعداد 50 هزار دستگاه خودرو پيش‌فروش شد و براساس برآوردها و اطلاعات موجود، تعداد متقاضيان 30 برابر اين تعداد خودرو بوده و طبعاً از هر 30 نفر تنها يك نفر موفق به ثبت‌نام شده و 29 نفر ديگر امكان خريد را پيدا نكرده و احتمالاً از اين امر ناراضي شده‏‌اند.
به‌گفته وي در دقايق نخست اجراي طرح پيش‌فروش محصولات سايپا، تعداد 709 هزار و 98 كاربر كه معادل يك‌ميليون و 781 هزار و 865 درخواست و رقمي معادل 6 ميليون و 13 هزار و 798 بازديد از صفحات سايت بوده، به ثبت رسيده كه اين موارد در تصاوير و فيلم‏هاي تهيه شده از سايت‏هايي كه اطلاعات تحليلي درخصوص سايت فروش سايپا را ارائه مي‌دهند، توسط رسانه‌هاي خبري كه در محل نظارت بر عمليات فروش حضور داشتند، به ثبت رسيده و قابل استعلام از وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات است.
قائم‌مقام مركز مطالعات، برنامه‌ريزي و فن‌آوري استراتژيك گروه سايپا ادامه داد: در مدت 27 ساعت كه فرايند پيش‌فروش اينترنتي محصولات گروه خودروسازي سايپا به اجرا درآمد، در مجموع 95 ميليون و 218 هزار و 431 فقره بازديد از سايت فروش سايپا صورت گرفته است.
حسین‌آبادی افزود: از ميان اين تعداد بازديد، 55 ميليون و 961 هزار و 485 ارجاع از طريق سایت www.saipacorp.com تعداد 26 ميليون و 105 هزار و 575 ارجاع از طريق جست‌وجو در گوگل و تعداد يك ‌ميليون و 383 هزار و 118 ارجاع از طريق سايت www.saipagroup.ir  به سايت فروش سايپا صورت گرفته است و9 ميليون و 486 هزار و 173 نيز مراجعه مستقيم از طریق سایت saipa.iranecar.com و مابقی 2 میلیون و 282 هزارو 80 بازدید از سایتهای اینترنتی دیگر صورت پذيرفته است.
وي تأكيد كرد: اين ميزان بازديد باتوجه به مشخص بودن ميزان ارجاع‌هاي انجام شده از ساير سايت‏ها به سايت فروش و قابليت ره‌گيري و گزارش‌گيري از پهناي باند مصرفي، نشست‌هاي ايجادشده از مشتريان به آدرس فروش اینترنتی سايپا و به‌طور كلي حجم درخواست‌هاي ارسال‌شده براي سايت فروش سايپا كاملاً مشخص و قابل رديابي بوده است.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.