بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/26
شماره 2469 - تاریخ 1403/02/26
آخرین اخبار
اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی درناحیه٢ منطقه٦
شهردار منطقه۶ میهمان منزل شهدا شد
توافق دوشان‌تپه تصویب شد
برگزاری پویش یکشنبه با ورزش بانوان
پاکسازی ۱۱۰ متر مربع جداره ها در منطقه ۲۱
۶۰ مصوبه، رهاورد سومین بازدید میدانی شهردار منطقه ۱۵، از ناحیه یک بود
نصب ۱۴۴ تابلو قدم شمار در منطقه ٢١
-از کادر آموزشی مدارس استثنایی منطقه۴ تقدیر شد
اهتزاز پرچم رضوی در محوطه برج میلاد
منطقه ١٢ تهران درآستانه میلاد امام رضا (ع) غرق نور و سرور شد
توسعه پارکینگ های منطقه راهکار کاهش مشکلات ترافیکی است
قطعی برق روشنایی داخلی ایستگاه میرزای شیرازی برطرف شد
لایروبی بیش از 10 هزار متر از انهار معابر سطح منطقه 17
اجرای لوله گذاری ۴ کیلومتری فضای سبز بزرگراه شهید خرازی
اجرای طرح مبارزه با حیوانات موذی در منطقه۲۲
یادداشت مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۳ به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
چه فرقی می‌کند پنجشنبه تعطیل باشیم یا شنبه؟
تولید بیش از 56 هزار تن شمش آلومینیوم طی ماه نخست 1403
خشایار راد: سوژه‌های روزمره دمده شده!
دادگاه فرزندان معاون اول سابق قوه‌قضاییه غیرعلنی نیست/ با ناشران اسناد مالی مردم برخورد می‌کنیم
چرا مالیات مشاغل و اصناف ناچیز است؟
خشایار راد: سوژه‌های روزمره دمده شده!
بومی‌سازی جوهرهای نانو آنتی‌باکتریال خودکار در کشور
جبهه مقاومت نیازمند روایت صحیح و هنرمندانه است
بهسازی محورهای مواصلاتی در حریم منطقه ۲۲
رفع آخرین معارض پروژه آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
پایش آسفالت معابر منطقه ٦ تهران زیر ذره بین سازمان بازرسی شهرداری تهران
اتمام عملیات آسفالت و تبدیل انهار به کانیو در معابر خیابان لقمان منطقه 19
عملیات اجرایی آسفالت ریزی بلوار شقایق در منطقه 19آغاز شد
بهسازی مسیر خاکی2 هزار متر مربعی ضلع غربی بلوار یادگار با تخلیه 50 کامیون تراشه آسفالت
122 نقطه از معابر شهری منطقه 19 با پخش 75 تن آسفالت بهسازی شد
اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز محور آزادگان در منطقه 19 با تعویض گاردریل و اجرای تک جدول
انهار معابر شهیدان لطیفی و ورامینی در منطقه 19 به کانیو تبدیل شد
افزایش روشنایی پایه چراغ های ۹ متری بلوار میلاد در قالب پروژه های «من شهردارم دو»
۲ هزار دانش آموز دختر منطقه۱۳ تکریم شدند
رصد مدیران شهری از پروژه های ترافیکی شمال شرق شهر
سیر تکامل روابط عمومی و ارتباطات در گذر زمان به تصویر کشیده می شود
پل تندرستی بزرگراه شهید همت درآینده نزدیک آماده بهره برداری می شود
ایستگاه های سیار «آینده شبیه توست» میزبان دختران منطقه2
نصب ابرپرچم‌های امام رضا (ع) در ۲ نقطه از منطقه ۱۶
روشنایی معابر در طرح تحول خدمت تأمین می شود
نمایشگاه و کارگاه هنری ارتباطات و روابط عمومی در منطقه ۴ تهران
آغاز مرحله جدیدی از پروژه ساماندهی حاملان بار با چرخ دستی در بازار تهران
صرف بیش از ١٠٠ هزار متر‌مربع پوشاننده برای پاکسازی و زیباسازی جداره‌ها و نما‌های فرسوده هر ماه
رئیس شعبه مرکزی بانک ایران زمین معرفی شد
رئیس شعبه مرکزی بانک ایران زمین معرفی شد
جمع آوری 12 هزار کیلو پسماند غیرمجاز در منطقه 17
حضور بانک آینده؛ در شصت و سومین نمایشگاه و کنگره دندانپزشکی ایران- اکسیدا
حضور بانک آینده؛ در شصت و سومین نمایشگاه و کنگره دندانپزشکی ایران- اکسیدا
نامگذاری پل محله شهید باقری به نام شهید اکبر ملک‌شاهی
اجرای طرح‌های هوشمندسازی، مکانیزاسیون و مصرف بهینه آب در بوستان جنگلی چیتگر
حوزه حمل و نقل عمومی پایتخت متحول می شود
کد خبر: 181618 | تاریخ : ۱۳۹۷/۱۱/۲ - 14:48
کنکوری‌ها با مخاطبانشان صادق باشند
مدیر سابق شبکه آموزش:

کنکوری‌ها با مخاطبانشان صادق باشند

مدیر سابق شبکه آموزش درباره وضعیت تبلیغات موسسات کنکور در تلویزیون معتقد است: برنامه تبلیغ کنکور و کمک آموزشی‌ها اگر جنبه فریب داشته باشند، مضر هستند. آنچه اهمیت دارد این است که برنامه‌ها با مخاطبانشان صادق باشند و به فهم آموزشی آن‌ها کمک کنند. اگر این مساله اتفاق بیفتد و به آموزش کمک کند مفید است.

نوآوران آنلاین- حسین ساری در گفت‌وگو با ایسنا درباره حجم تبلیغات مؤسسه‌های آموزشی کنکور در تلویزیون بیان کرد: تا جایی که اطلاع دارم، حجم برنامه‌های کنکوری در شبکه‌های تلویزیون نصف شده و به ۵۰ درصد رسیده است؛ از زمانشان کاسته شده اما ممکن است ببینیم یک کارشناس در دو برنامه حضور دارد و این مساله به این دلیل است که برخی از شبکه‌ها قراردادهایی با برخی موسسات دارند که ممکن است کارشناسشان مشابه باشد.  

او ادامه داد: باید واقعیت را بپذیریم که در کشور ما جمعیت زیادی یعنی بیش از یک میلیون نفر به همراه خانواده‌هایشان دغدغه کنکور را دارند؛ بنابراین اگر بخواهیم برنامه‌های کنکور را نادیده بگیریم شاید اصولی نباشد.

ساری درباره محتوای برخی از این برنامه‌ها بیان کرد: مهم این است که نظارت دقیقی از طرف مراجع خاصی وجود داشته باشد که یکی از آن‌ها آموزش و پرورش است که می‌تواند بر محتوای آموزشی این برنامه‌ها و محصولات آن‌ها نظارت کند. اگر مصداق کیفی برای تولید این محصولات ایجاد شود نباید نگران تبلیغ آن در برنامه‌های مختلف باشیم. بسیاری محصلان ما در مرحله کنکور هستند بنابراین شاید حذف و نادیده گرفتن این بخش از مخاطبان و فعالان حوزه کنکور ممکن است امکان ناپذیر بوده و درست نباشد.

مدیر سابق شبکه آموزش بیان کرد: در هر تبلیغ در وهله اول به درآمدزایی توجه می‌شود. تبلیغ محصولی که مشکلی را ایجاد نکند و مورد تایید ناظران باشد، ایرادی ندارد؛ البته کمیت هم مورد نظر است که با تدبیر معاون سیما و کاهش تبلیغات به نصف میزان قبلی، تا حدی کنترل می‌شود.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.