بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/05
شماره 2455 - تاریخ 1403/02/05
آخرین اخبار
تلاش برای ارتقاء همکاری های حداکثری شرکای اجتماعی حوزه سلامت
طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۶ تهران با قوت ادامه دارد
تلاش برای بهبود وضعیت ترافیک در پهنه مرکزی تهران
رونمایی از تمثال جدید سردار شهید احمد کاظمی در منطقه ۱۹
زیرگذر بزرگراه خلیج فارس به روستای پلایین با اقدامات ترافیکی ایمن سازی شد
ورودی بناهای تجاری غیر مجاز در منطقه 19 با استقرار نیوجرسی مسدود شد
دریاچه بوستان شقایق منطقه 19مجهز به محل تفریحی و فراغتی می شود
به صدا در آمدن زنگ هفته سلامت در مدارس منطقه ۱۶
شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزاد راه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
مرمت و تعویض ۴۵ گاردریل‌ در بزرگراه امام رضا (ع)
کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند
احیا آسفالت مدرسه شهید ناظم در ناحیه۶
هم اندیشی و اجرایی نمودن تصمیمات لازم به منظور بهبود وضعیت جمع آوری زباله در ناحیه۷
اجرای ۸۰ هزار متر خط کشی محوری در سال ۱۴۰۳ در منطقه ۲۱
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
نشست تخصصی مباحث ترافیکی در شمال شرق شهر
تور گردشگری افراد دارای معلولیت
پاکسازی چهره منطقه ۴ از حضور زباله گردها
جمع‌آوری ۵۰۰ کیلو زباله از محوطه ایستگاه‌ها
پروژه بوستان محله جوادیه از مرز پیشرفت ۹۰٪ عبور کرد
تحقق دو برابری اخذ سند برای املاک فاقد سند در بافت فرسوده نسبت به برنامه چهارم توسعه
توجه ویژه مدیریت شهری به حمل و نقل عمومی
پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک درمنطقه٢ تهران
محلات طرشت و شریف صاحب خانه محیط زیست شدند
برپایی ایستگاه های حال خوب سلامت در معابر منطقه2
آغاز عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی
برگزاری آیین تجلیل از متولیان ورزش زورخانه ای و پهلوانی در منطقه ۱۲
پایانه‌های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
جلب مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای برنامه های دوستدار محیط زیست در منطقه22
سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد
موشک «فالکون ۹» یک رکورد جدید را ثبت کرد
حق پخش تلویزیونی سرخابی‌ها را به سرانجام می‌رسانیم/ دریافت ۱۱۰ همت مالیات از ابربدهکاران
توقعات آمریکایی‌ها تمامی ندارد/خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
اجرای عملیات طعمه‌گذاری و لانه‌کوبی درنواحی شش‌گانه منطقه٦ تهران
ارتقاء سطح دانش و اشاعه فرهنگ گیاه‌ پروری بین اقشار مختلف
تجهیز و آغاز فعالیت دبیرخانه کانون های اجتماع محور در منطقه ۲۱
برگزاری ششمین جلسه هم اندیشی دبیرخانه تکریم با مسئولین تکریم ارباب رجوع مناطق ۲۲ گانه در منطقه ۲۱
حال خوش شهروندان منطقه ۴ در هفته سلامت
طرح ارزشمند "کوک چهارم"
ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی در محلات منطقه 13
معرفی پروژه مرمت و بهسازی ساختمان شهرداری منطقه۱۳ در دومین نشست احیا گران بافت تاریخی تهران
اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
پاکسازی مستمر زمین های بایر و قطعات خالی سطح ناحیه۳
آماده باش عوامل خدمات شهری در منطقه ۵
در روز جهانی زمین پاک رود دره کن از زباله‌ها پاکسازی شد
افزایش ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی در منطقه ۲۲
کاشت یک صد درختچه در بوستان های منطقه 17
هفته سلامت در منطقه ۱۷
کد خبر: 191242 | تاریخ : ۱۳۹۸/۷/۶ - 17:28
نامه‌نگاری پلیس با حناچی برای اصلاح طرح ترافیک جدید تهران

نامه‌نگاری پلیس با حناچی برای اصلاح طرح ترافیک جدید تهران

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از درخواست رسمی پلیس برای اصلاح طرح ترافیکی «کاهش» در پایتخت خبر داد.

نوآوران آنلاین-سردار سید کمال هادیانفر در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: ما پس از اجرای طرح ترافیک جدید تهران که در محدوده طرح زوج یا فرد به اجرا درآمده و به طرح کاهش معروف است، پلیس راهور بررسی های خود را در این خصوص انجام داده و مشخص شد که این طرح تاثیری در دو هدف اصلی خود یعنی کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک نداشته است و علاوه بر آن مشکلاتی را هم بر مردم ایجاد کرده و باعث نارضایتی برخی از آنان هم شده است.

وی با بیان اینکه در همین راستا مقرر شد تا پلیس در نامه‌ای رسمی به شهرداری این موارد را مطرح کند، گفت: با دستور فرمانده ناجا بنا شد تا نامه‌ای در این خصوص با امضای رییس پلیس پایتخت به آقای حناچی شهردار تهران ارسال شود که طی هفته‌های گذشته این نامه نگارش و برای ایشان ارسال شد.

رییس پلیس راهور ناجا ادامه داد: در آن نامه صراحتا از شهرداری تهران در خواست کردیم که این طرح را متوقف کند، چرا که همانطور که گفتم به زیان مردم و ترافیک بوده و منجر به کاهش آلودگی هوا نیز نشده است.

هادیانفر با بیان اینکه طرح کاهش مشکلاتی را در رینگ دوم ترافیک در مرکز تهران ایجاد کرده بود، درباره اینکه آیا پلیس طرح جایگزین این طرح را نیز به شهرداری پیشنهاد داده یا خیر، گفت: در همان نامه طرح و پیشنهادات جایگزین را نیز به شهرداری ارائه کرده‌ایم.

وی در مورد جزئیات بیشتر از این طرح نیز گفـت: در این طرح در طول هفته مردم یک و نیم روز می توانند وارد محدوده طرح کاهش شوند و برای مابقی روزها نیز اگر پول بدهند هیچ محدودیتی برایشان وجود نخواهد داشت و این یعنی مدیریتی در این خصوص وجود ندارد و بیشتر بحث درآمد مطرح است. ما در طرح پیشنهادی تعداد چهار میلیون خودرو در تهران را را به یک سوم تقسیم کردیم و زمان حضور مجاز خودروها در محدوده طرح کاهش را از یک و نیم روز طرح فعلی به دو روز در هفته افزایش دادیم. برای تردد بیشتر از آن نیز خواستار اعمال ماده 18 شدیم، یعنی اگر فردی بیشتر از حد مجاز وارد این محدوده شد باید جریمه شود.

هادیانفر در مورد شهروندانی که دارای کار اضطراری در این محدوده باشند نیز گفت:  برای موضوعات اضطرای مردم هم باید طرح روزانه بفروشند، اما به صورت محدود و مشخص.

وی همچنین در مورد ترکیب شورای ترافیک تهران و رای پلیس در این شورا نیز گفت: ما از شهردار تهران خواسته‌ایم تا این موضوع را در جلسه شورای ترافیک مطرح کند. پلیس راهنمایی و رانندگی براساس قانون مدیریت ترافیک بر عهده دارد در این حوزه تردد و ترافیک جزو موضوعاتی است که پلیس مسئول آن است. این درخواست ما نیز بر اساس نظرات و کارشناسی‌ها در مورد طرح کاهش انجام شده و رییس پلیس راهور تهران نیز اظهارنظرهای فنی را در این خصوص بیان کرده است و نگارش نامه نیز پس از این موارد مطرح شد.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز در نامه صراحتا تاکید شده که این طرح نیاز تهران برای کاهش ترافیک را مرتفع نکرده است و علاوه بر آن منجر به افزایش درخواست سفر و ایجاد گرده ترافیکی شده و بار مالی را نیز بر مردم اضافه کرده است. ما منتظر پاسخ شهردار تهران به درخواست پلیس هستیم و اگر در جلسه شورای ترافیک به این موارد توجه نشده و در ایفای حق و حقوق مردم اقدام نشود، موضوع را در جلسه شورایعالی ترافیک خواهیم برد و در آنجا بررسی خواهیم کرد.

رییس پلیس راهور ناجا ابراز عقیده کرد: به نظر می رسد آنچه که اصرار شهرداری هست بیشتر برای پولش است و ربطی به مدیریت ترافیک ندارد، چون درآمد زیادی دارد و هیچ خیر و صلاحی برای کاهش ترافیک و آلودگی هوا در آن وجود ندارد.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.