بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/05
شماره 2455 - تاریخ 1403/02/05
آخرین اخبار
تلاش برای ارتقاء همکاری های حداکثری شرکای اجتماعی حوزه سلامت
طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۶ تهران با قوت ادامه دارد
تلاش برای بهبود وضعیت ترافیک در پهنه مرکزی تهران
رونمایی از تمثال جدید سردار شهید احمد کاظمی در منطقه ۱۹
زیرگذر بزرگراه خلیج فارس به روستای پلایین با اقدامات ترافیکی ایمن سازی شد
ورودی بناهای تجاری غیر مجاز در منطقه 19 با استقرار نیوجرسی مسدود شد
دریاچه بوستان شقایق منطقه 19مجهز به محل تفریحی و فراغتی می شود
به صدا در آمدن زنگ هفته سلامت در مدارس منطقه ۱۶
شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزاد راه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
مرمت و تعویض ۴۵ گاردریل‌ در بزرگراه امام رضا (ع)
کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند
احیا آسفالت مدرسه شهید ناظم در ناحیه۶
هم اندیشی و اجرایی نمودن تصمیمات لازم به منظور بهبود وضعیت جمع آوری زباله در ناحیه۷
اجرای ۸۰ هزار متر خط کشی محوری در سال ۱۴۰۳ در منطقه ۲۱
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
نشست تخصصی مباحث ترافیکی در شمال شرق شهر
تور گردشگری افراد دارای معلولیت
پاکسازی چهره منطقه ۴ از حضور زباله گردها
جمع‌آوری ۵۰۰ کیلو زباله از محوطه ایستگاه‌ها
پروژه بوستان محله جوادیه از مرز پیشرفت ۹۰٪ عبور کرد
تحقق دو برابری اخذ سند برای املاک فاقد سند در بافت فرسوده نسبت به برنامه چهارم توسعه
توجه ویژه مدیریت شهری به حمل و نقل عمومی
پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک درمنطقه٢ تهران
محلات طرشت و شریف صاحب خانه محیط زیست شدند
برپایی ایستگاه های حال خوب سلامت در معابر منطقه2
آغاز عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی
برگزاری آیین تجلیل از متولیان ورزش زورخانه ای و پهلوانی در منطقه ۱۲
پایانه‌های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
جلب مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای برنامه های دوستدار محیط زیست در منطقه22
سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد
موشک «فالکون ۹» یک رکورد جدید را ثبت کرد
حق پخش تلویزیونی سرخابی‌ها را به سرانجام می‌رسانیم/ دریافت ۱۱۰ همت مالیات از ابربدهکاران
توقعات آمریکایی‌ها تمامی ندارد/خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
اجرای عملیات طعمه‌گذاری و لانه‌کوبی درنواحی شش‌گانه منطقه٦ تهران
ارتقاء سطح دانش و اشاعه فرهنگ گیاه‌ پروری بین اقشار مختلف
تجهیز و آغاز فعالیت دبیرخانه کانون های اجتماع محور در منطقه ۲۱
برگزاری ششمین جلسه هم اندیشی دبیرخانه تکریم با مسئولین تکریم ارباب رجوع مناطق ۲۲ گانه در منطقه ۲۱
حال خوش شهروندان منطقه ۴ در هفته سلامت
طرح ارزشمند "کوک چهارم"
ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی در محلات منطقه 13
معرفی پروژه مرمت و بهسازی ساختمان شهرداری منطقه۱۳ در دومین نشست احیا گران بافت تاریخی تهران
اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
پاکسازی مستمر زمین های بایر و قطعات خالی سطح ناحیه۳
آماده باش عوامل خدمات شهری در منطقه ۵
در روز جهانی زمین پاک رود دره کن از زباله‌ها پاکسازی شد
افزایش ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی در منطقه ۲۲
کاشت یک صد درختچه در بوستان های منطقه 17
هفته سلامت در منطقه ۱۷
کد خبر: 213914 | تاریخ : ۱۳۹۸/۹/۱۲ - 11:06
تسهیل خدمات دهی به مشتریان دارای معلولیت در شعب بانک ملی ایران

تسهیل خدمات دهی به مشتریان دارای معلولیت در شعب بانک ملی ایران

بانک ملی در راستای مشتری مداری و حمایت از جامعه دارای معلولیت، به دنبال تسهیل خدمات دهی به این بخش از مشتریان بوده و در این زمینه علاوه بر توسعه بانکداری دیجیتال و نوین تجهیز شعب را نیز دنبال می کند.

نوآوران آنلاین-به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ۱۲ آذرماه مصادف با سوم دسامبر توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال ۱۹۹۲ به عنوان روز جهانی افراد دارای معلولیت نامگذاری شده است. با توجه به اینکه موانع فیزیکی و اجتماعی اغلب این افراد را در استفاده از تسهیلات و خدمات شهری و رفاهی محروم می سازد، بانک ملی ایران با قرار دادن مشتری مداری در راس امور خود و همچنین تبلور این باور در تمامی ارکان بانک، تلاش کرده تا گامی در زمینه بهبود شرایط زندگی و کاهش مشکلات این دسته از مشتریان بردارد.

با توجه به اینکه امکان بهره برداری برابر از امکانات، از حقوق انکارناپذیر تمامی افراد جامعه است، از این رو اداره کل مهندسی و املاک بانک نیز در تمامی برنامه های بازسازی و نوسازی شعب و ساختمان های خود تاکنون مسئله سهولت و امکان دسترسی افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی را حتی الامکان در طرح ها لحاظ کرده است.

از سویی نگاهی اجمالی به ساختمان های ادارای نشان می دهد که اغلب این ساختمان ها پاسخگوی نیازها و محدودیت های افراد دارای معلولیت نبوده و وجود مشکلات کالبدی، استفاده مفید از فضاهای شهری و ساختمان های عمومی را برای این دسته از افراد غیرممکن می سازد. بدین ترتیب سازگار کردن محیط و ساختمان های شعب بانک ملی ایران با شرایط این افراد که در عین حال به معنی رعایت شرایط دیگر گروه های جامعه اعم از سالمندان و بیماران نیز هست، ضروری به نظر می رسد.

در همین راستا بانک تلاش کرده تا موانع حرکتی شعب را با ایجاد رمپ، سطوح شیب دار، آسانسور و بالابرهای مناسب جهت حمل ویلچر، تعبیه درب های اتوماتیک، کاهش ارتفاع ورودی شعب نسبت به خیابان و... به حداقل برساند و اکنون شعب ایثار، فردوس، امیریه، میدان شهدا، کارگشایی مولوی، دانشگاه تهران، میدان فردوسی، میدان جمهوری و... با بهره مندی امکانات مذکور آماده ارایه خدمت به مشتریان دارای معلولیت هستند.

همچنین شعب مجهز به باجه نابینایان اعم از عارف تهران، میدان ولیعصر قزوین، خیابان سمیه قم، میدان هما فریزد یزد، میدان آزادی سنندج، چهارراه مشیر شیراز، خیابان کوهسنگی مشهد، اترک بجنورد و... به این دسته از مشتریان گرانقدر خدمات دهی می کنند.

اقدامات بانک ملی ایران در تسهیل خدمات دهی به مشتریان دارای معلولیت و همچنین همکاری این بانک در پروژه های مطالعاتی نظیر روش های مناسب سازی ساختمان های اداری برای افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی از سوی مرکز تحقیقات راه، مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی نیز مورد تقدیر قرار گرفته است.

ضمن اینکه اقدامات بانک ملی ایران در راستای توسعه بانکداری دیجیتال نیز با توجه به فراهم کردن خدمات بانکی غیرحضوری علاوه بر تحقق اهداف مشتری مداری، گامی در جهت حمایت از مشتریان دارای معلولیت نیز خواهد بود و این دسته از مشتریان می توانند از خدمات بانکی غیرحضوری بدون نیاز به مراجعه به شعب با استفاده از سامانه هایی نظیر بام، همراه بانک، اپلیکیشن بله، بانک آفیسر، اپلیکیشن ۶۰ و... بهره مند شوند.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.