بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/12
شماره 2460 - تاریخ 1403/02/12
آخرین اخبار
شناسایی و پلمپ۲ خانه پلاک قرمز در ناحیه۱ منطقه۶
اجرای طرح ضربتی پاکسازی و جمع‌آوری بساط گستران محور هفت تیر
زمین پاک ، شهروند مسئول
اجرای طرح کوچه به کوچه در معابر ناحیه۷
مناسب سازی و بهسازی ۹۶ نقطه از معابر جهت معلولین و سالمندان در منطقه ۲۱
بررسی فعالیت های سال ۱۴۰۲ شهرداری منطقه ۲۱ در حوزه زنان
تداوم برگزاری جلسات پیگیری وضعیت نگهداشت بوستانها در منطقه ۴
تقدیر و قدردانی از همکاری اعضای دوام محلات ۲۰ گانه منطقه ۴ در هفته سلامت
درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت
مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت
برگزاری جلسه بررسی ۳۱ پروژه شاخص شهرداری منطقه ۴ در طرح ویژه کوک چهارم
امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
مدیرعامل بانک در سومین نشست صمیمی با معاونان ادارات ستادی: بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
مدیرعامل بانک در سومین نشست صمیمی با معاونان ادارات ستادی: بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
سرویس‌دهی در خط ۵ مترو به حالت عادی بازگشت
دیدار دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با کارکنان شرکتی مستقر در ستاد بانک
دیدار دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با کارکنان شرکتی مستقر در ستاد بانک
توجه به حوزه‌های نوآورانه در صنعت بانکداری در صدر برنامه‌های بانک سینا قرار دارد
توجه به حوزه‌های نوآورانه در صنعت بانکداری در صدر برنامه‌های بانک سینا قرار دارد
بازدید شهردار منطقه ۱۶ از ساختمان مرکز جامعه پذیری
چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید
چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید
بانک شهر استفاده از ریال دیجیتال برای پرداخت های خرد شهری را عملیاتی می کند
بانک شهر استفاده از ریال دیجیتال برای پرداخت های خرد شهری را عملیاتی می کند
برگزاری مراسم تکریم از پاکبانان مناطق ۳ و ۶ پایتخت به مناسبت روز کارگر
عملیات بهسازی و ایمن سازی خیابان راجیان انجام شد
تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
کودکان منطقه2 به طرح نوماند پیوستند
پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
ارتقای ایمنی بزرگراه یادگار امام (ره) با جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل
پیام تبریک مدیرعامل بانک آینده به مناسبت روز معلم
پیام تبریک مدیرعامل بانک آینده به مناسبت روز معلم
تقدیر مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از عملکرد شعب استان تهران
تقدیر مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از عملکرد شعب استان تهران
شعبه استهبان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس افتتاح شد
شعبه استهبان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس افتتاح شد
اجرای پوشاننده جداره ها و المان های نواحی شش گانه منطقه ۱۲
تمجید مدیرکل دادگستری استان فارس از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
تمجید مدیرکل دادگستری استان فارس از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
جدیدترین تمهیدات بانک صادرات ایران برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
جدیدترین تمهیدات بانک صادرات ایران برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
ادای احترام و گلباران محل شهادت استاد مطهری در منطقه ۱۲
تونل نوری ثابت در منطقه 17افتتاح شد
اجرای عملیات گاردکوبی در بزرگراه شهید چراغی
میزبانی از یک هزار بانوی تهرانی در بوستان ریحانه چیتگر
ساماندهی و به‌زراعی درختان در سایت نگهداری حیات وحش چیتگر
افتتاح سایت پرنده‌نگری در شمال‌غربی پایتخت
فولاد مباركه بزرگترین صادركننده غیرنفتی و اولین صادركننده در زنجیره صنایع معدنی در سال 1402
فولاد مباركه بزرگترین صادركننده غیرنفتی و اولین صادركننده در زنجیره صنایع معدنی در سال 1402
كارگران؛ پیشرانان شریف جبهه جهاد اقتصادی
كارگران؛ پیشرانان شریف جبهه جهاد اقتصادی
كارگران؛ پیشرانان شریف جبهه جهاد اقتصادی
«قدردان‌تان هستم»
«قدردان‌تان هستم»
از فولاد هرمزگان به عنوان واحد نمونه کارفرمایی تقدیر شد
از فولاد هرمزگان به عنوان واحد نمونه کارفرمایی تقدیر شد
تجلیل بنیاد ملی نخبگان از مدیرعامل فولاد هرمزگان
تجلیل بنیاد ملی نخبگان از مدیرعامل فولاد هرمزگان
پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر؛ منویات مقام معظم رهبری سرلوحه کار در فولاد هرمزگان
پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر؛ منویات مقام معظم رهبری سرلوحه کار در فولاد هرمزگان
برگزاری اجتماع بزرگ شهادت امام جعفر صادق (ع) در منطقه 13
اصلاح چهره پایتخت با تداوم طرح ساماندهی فوریت‌های آسیب‌های اجتماعی
۸۳ مصوبه ارمغان بازدید دوره ای برای رفع مشکلات محلی منطقه ۱۵
افزایش نظارت نواحی بر کیفیت خدمت رسانی و نگهداشت شهر
ملاقات با المپیک در نمایشگاه سامسونگ
شبهای بوستان شقایق منطقه 19 با تعویض ۲۸۵ پروژکتور در 25 برج نوری زیباتر شد
شهروندان محله شهید کاظمی منطقه 19 صاحب زمین چمن مصنوعی نو شدند
کد خبر: 227443 | تاریخ : ۱۳۹۹/۱/۱ - 19:21
دومین بخش کمک‌های سام‌سرویس تحویل هلال احمر شد

دومین بخش کمک‌های سام‌سرویس تحویل هلال احمر شد

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: دومین بخش کمک‌های شرکت سام سرویس (سهامی خاص) برای استفاده بیماران کرونایی در مراکز درمانی، بیمارستانی و نقاهتگاهی، ظهر امروز (جمعه یکم فروردین ۹۹) در محل سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر، تحویل مسوولان این سازمان شد.

نوآوران آنلاین-محمد نصیری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: اقلام اهدایی شرکت سام سرویس، شامل ۵۰ عدد پمپ سم‌پاش، برای ضدعفونی معابر توسط گروه‌های داوطلبی و ۱۷ عدد ترمومتر، برای غربالگری تب‌سنجی است.

وی ادامه داد: همچنین در دومین بخش کمک‌های شرکت سام سرویس، نقاهتگاهی بیمارستان نور افشار هلال‌احمر و همچنین نقاهت‌گاهی در شهریار با تجهیزاتی مانند یخچال، لباسشویی و تلویزیون نیز توسط این شرکت تجهیز شده است.

مسوولیت اجتماعی بنگاه اقتصادی

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر توضیح داد: وقتی در مورد سازمان و یک نهاد اجتماعی صحبت می‌کنیم، این موضوع همیشه مطرح بوده و هست که تامین منابع در سازمان اجتماعی از چند منبع است؛ یکی تامین منابع مالی از طریق خیرین، فعالیت‌های اقتصادی و وقف و یا از کمک‌های دولت‌ها باشد اما یکی از مهم‌ترین منابعی که در دنیا، دولت‌ها روی آن حساب و برنامه‌ریزی می‌کنند و بر اساس آن خدمات می‌دهند و یکی از مطمئن‌ترین سرمایه‌های سازمان‌های اجتماعی برای ارائه خدمت است، موضوع مسوولیت اجتماعی بنگاه اقتصادی است.

رابطه برد- برد

نصیری با اشاره به اینکه امروزه چنین امری در دنیا تبدیل به دانش شده و شاید بتوان گفت، مدلی از بیزنس اجتماعی است، افزود: این موضوع اگر در زمان و با هدف انجام شود، یک رابطه برد - برد است، برد برای جامعه هدفی که بهره‌برداری می‌کند. برد برای سازمان اجتماعی‌ که واسطه این موضوع است و برد برای آن بنگاه اقتصادی که در موضوع تبلیغات، حوزه برندینگ و حوزه اجتماعی را جزو مسوولیت خود قرار می‌دهد.

وی  با بیان این که فعالیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی در کشور ما از گذشته سابقه داشته، گفت: این‌که افراد متمکن در ایران چه در یک بنگاه تولیدی، چه در قالب بنگاه‌های واسطه‌ای و توزیعی باشند همه اهل خیر هستند اما اینکه یک بنگاه اقتصادی مانند شرکت سام سرویس به‌ عنوان یک جایگاه حقوقی در موضوع فعالیت ارائه خدمات نگاه برنده شدن اجتماعی هم داشته باشد، این مسئله خیلی جایگاهی نداشته است اما این نگاه در سال‌های اخیر، به‌ ویژه در موضوع حوادث، پررنگ‌تر شده است و در زمان بروز حوادث می‌بینیم که بنگاه‌ها به‌ طور متعدد این کار را انجام می‌دهند و بازخورد این خدمات را همیشه در زمینه اقتصادی گرفته‌اند.

نصیری با اشاره به اینکه این مسوولیت اجتماعی باید عالمانه بوده و به‌ موقع و موثر صورت گیرد، اظهار داشت: یک بنگاه اقتصادی مانند سام سرویس عالمانه وارد کار شده و می‌گوید من ظرفیتی دارم. مثلاً در حوزه پوشش بیمارستانی کمک می‌کنم و بعد با توجه به نیازسنجی‌ که می‌کند بر اساس آن نیازی که وجود دارد، با همکاری بنگاه وارد می‌شود که نیاز را برطرف کند. از آشنایی با مجموعه شرکت تا اقدام شرکت ما کمتر از ۴۸ ساعت زمان برده است، این خود نشان‌دهنده نخبه بودن و عملیاتی بودن یک بنگاه است و نشان می‌دهد که آن بنگاه سیستم مدیریتی یکپارچه و منسجم دارد.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ادامه داد: موضوع دیگری که برای ما لذت‌بخش بود این بود که بنگاه وقتی می‌خواست وارد این فعالیت شود خیلی عالمانه وارد شد و نخست بازدید کرد و پس از نیازسنجی، اقدام کرد، ممکن است بنگاهی وارد شود و بگوید من مبلغی در اختیارتان می‌گذارم و باقی کار را خودتان انجام دهید، اما وقتی این‌گونه وارد می‌شود ممکن است هزینه بیشتری متقبل شود اما لذت برای بنگاه و لذت برای ما به‌ عنوان بهره‌بردار خیلی بیشتر خواهد شد، این تجربه موفقی بود و امیدواریم که بتوانیم به‌ عنوان یک مجموعه اجتماعی برای ارتقای برندینگ به این بنگاه کمک کنیم و همه‌جا فریاد بزنیم که این شرکت سام سرویس آمد و در زمانی که ما مشکل و کمبود داشتیم، عالمانه در کنار ما بود تا ما بتوانیم با کرونا مبارزه کنیم و حلقه انتقال را بشکنیم و در سه بعد درمان، نقاهت و پیشگیری به ما کمک کرد.

قدردان سام سرویس هستیم

شاهین فتحی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران نیز در حاشیه تحویل اقلام اهدایی شرکت سام سرویس گفت: در راستای پشتیبانی وزارت بهداشت و اقدامات ستاد استانی پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، اقدامات متعددی در دستور کار ما قرار گرفت.

وی با تشریح بخشی از این اقدامات اظهار داشت: استقرار نیروهای هلال احمر در مبادی خروجی شهرها و به خصوص استان تهران به عنوان پایتخت در کنار سایر دستگاه‌های خدمات رسان، یکی از این اقدامات بود. تب‌سنجی نخستین اقدام مادر این استقرار بود و در صورتی که کسی تب بالای ۳۷.۵ درجه داشت، به همکاران‌ ما در حوزه اورژانس یا بهداشت مستقر در ایستگاه‌های مستقر در خروجی شهرها ارجاع داده می‌شد تا اقدامات لازم صورت گیرد.

فتحی ضمن تقدیر از حرکت‌های خیّرانه در کشور، اقدام شرکت سام سرویس را در ارائه خدمات داوطلبانه قابل ستایش دانست و افزود: در شرایطی که همه ارکان نظام برای تأمین سلامت جامعه بسیج شده اند، پیشگامی شرکت سام سرویس در انجام کار خیر و برعهده گیری مسوولیت اجتماعی و التزام این شرکت به تجهیز اماکن نقاهتگاهی ما و خرید بخشی از وسایل مورد نیاز هلال احمر برای مبارزه با شیوع بیماری کرونا، قابل تقدیر است و ما، قدردان این همت والا هستیم.

شرکت سام سرویس (سهامی خاص) در مرحله نخست اقدامات خود نیز، ۹۰ هزار کاور کفش یکبار مصرف، برای استفاده کادر درمانی در مراکز درمانی، بیمارستانی و نقاهتگاهی اهدا کرده بود.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.