در سالهای گذشته، یکسری مشکلات برای تلویزیون به وجود آمد. این اتفاق با پیشرفت تکنولوژی و تعدد شبکههای فارسی زبان همزمان شد. بر این اساس، سریالهای متعددی از این شبکهها پخش شدند و تقریبا توانستند مخاطبان ایرانی را به سوی خودشان جذب کردند.
در سالهای گذشته، یکسری مشکلات برای تلویزیون به وجود آمد. این اتفاق با پیشرفت تکنولوژی و تعدد شبکههای فارسی زبان همزمان شد. بر این اساس، سریالهای متعددی از این شبکهها پخش شدند و تقریبا توانستند مخاطبان ایرانی را به سوی خودشان جذب کردند.
همزمان با دردسترس قرار گرفتن سریالهای ماهواره شاهد کاهش سطحی کیفی آثار تلویزیونی هم شدیم. باید بدانیم ساخت سریالهای جذاب تنها بخشی از ملاکهای جذب مخاطب است. چون بقیه حوزههای تلویزیون، خصوصا در حوزهی خبر، دچار یکسری ضعفها و کمبودها هستند. به نظرم تلویزیون برای پر کردن چنین خلاءهایی، باید به شکل یکپارچهای در ساخت برنامههای متنوع تلاش کند. حتی در حوزههای سیاسی و خبر هم دست به مجموعهای از تغییرات بزند و روشهای جدیدی را ابداع کند.
اگر مسئولان با برنامهریزی کاملا دقیق و حساب شدهای ریزش مخاطب را جبران کنند، بدون شک مردم دوباره به تلویزیون اعتماد خواهند کرد.