بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/05
شماره 2455 - تاریخ 1403/02/05
آخرین اخبار
تلاش برای ارتقاء همکاری های حداکثری شرکای اجتماعی حوزه سلامت
طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۶ تهران با قوت ادامه دارد
تلاش برای بهبود وضعیت ترافیک در پهنه مرکزی تهران
رونمایی از تمثال جدید سردار شهید احمد کاظمی در منطقه ۱۹
زیرگذر بزرگراه خلیج فارس به روستای پلایین با اقدامات ترافیکی ایمن سازی شد
ورودی بناهای تجاری غیر مجاز در منطقه 19 با استقرار نیوجرسی مسدود شد
دریاچه بوستان شقایق منطقه 19مجهز به محل تفریحی و فراغتی می شود
به صدا در آمدن زنگ هفته سلامت در مدارس منطقه ۱۶
شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزاد راه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
مرمت و تعویض ۴۵ گاردریل‌ در بزرگراه امام رضا (ع)
کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند
احیا آسفالت مدرسه شهید ناظم در ناحیه۶
هم اندیشی و اجرایی نمودن تصمیمات لازم به منظور بهبود وضعیت جمع آوری زباله در ناحیه۷
اجرای ۸۰ هزار متر خط کشی محوری در سال ۱۴۰۳ در منطقه ۲۱
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
نشست تخصصی مباحث ترافیکی در شمال شرق شهر
تور گردشگری افراد دارای معلولیت
پاکسازی چهره منطقه ۴ از حضور زباله گردها
جمع‌آوری ۵۰۰ کیلو زباله از محوطه ایستگاه‌ها
پروژه بوستان محله جوادیه از مرز پیشرفت ۹۰٪ عبور کرد
تحقق دو برابری اخذ سند برای املاک فاقد سند در بافت فرسوده نسبت به برنامه چهارم توسعه
توجه ویژه مدیریت شهری به حمل و نقل عمومی
پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک درمنطقه٢ تهران
محلات طرشت و شریف صاحب خانه محیط زیست شدند
برپایی ایستگاه های حال خوب سلامت در معابر منطقه2
آغاز عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی
برگزاری آیین تجلیل از متولیان ورزش زورخانه ای و پهلوانی در منطقه ۱۲
پایانه‌های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
جلب مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای برنامه های دوستدار محیط زیست در منطقه22
سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد
موشک «فالکون ۹» یک رکورد جدید را ثبت کرد
حق پخش تلویزیونی سرخابی‌ها را به سرانجام می‌رسانیم/ دریافت ۱۱۰ همت مالیات از ابربدهکاران
توقعات آمریکایی‌ها تمامی ندارد/خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
اجرای عملیات طعمه‌گذاری و لانه‌کوبی درنواحی شش‌گانه منطقه٦ تهران
ارتقاء سطح دانش و اشاعه فرهنگ گیاه‌ پروری بین اقشار مختلف
تجهیز و آغاز فعالیت دبیرخانه کانون های اجتماع محور در منطقه ۲۱
برگزاری ششمین جلسه هم اندیشی دبیرخانه تکریم با مسئولین تکریم ارباب رجوع مناطق ۲۲ گانه در منطقه ۲۱
حال خوش شهروندان منطقه ۴ در هفته سلامت
طرح ارزشمند "کوک چهارم"
ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی در محلات منطقه 13
معرفی پروژه مرمت و بهسازی ساختمان شهرداری منطقه۱۳ در دومین نشست احیا گران بافت تاریخی تهران
اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
پاکسازی مستمر زمین های بایر و قطعات خالی سطح ناحیه۳
آماده باش عوامل خدمات شهری در منطقه ۵
در روز جهانی زمین پاک رود دره کن از زباله‌ها پاکسازی شد
افزایش ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی در منطقه ۲۲
کاشت یک صد درختچه در بوستان های منطقه 17
هفته سلامت در منطقه ۱۷
کد خبر: 399814 | تاریخ : ۱۴۰۰/۵/۶ - 11:53
لزوم تکریم ارباب رجوع در تمام واحدهای اداری سازمان منطقه آزاد قشم

لزوم تکریم ارباب رجوع در تمام واحدهای اداری سازمان منطقه آزاد قشم

نشست شورای معاونین سازمان منطقه آزاد قشم به ریاست علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان با هدف بررسی و تصمیم گیری درباره طرح ها و پیشنهادات رسیده از سوی معاونت های این سازمان در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

نوآوران آنلاین- به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم مدیرعامل این سازمان در این نشست، هدف غایی تمام فعالیت های سازمان را توسعه موزون جزیره قشم و تامین رفاه و آسایش مردم، مسافران و گردشگران این جزیره اعلام کرد و گفت: همه مدیریت ها و ادارات زیرمجموعه معاونت ها و مدیریت های مستقل سازمان موظفند برای رسیدن به این هدف، تمام تلاش های خود را بکار ببندند.
درویش پور مردم جزیره قشم را لایق دریافت بهترین خدمات درعرصه های مختلف زندگی آنها دانست و افزود: ما همه در هر جایگاهی که هستیم باید بپذیریم مردم صاحب اصلی این خاک و کشور هستند و رسیدگی به درخواست های مشروع و برحق شان و برآورده کردن آنها یک الزام قانونی است.
رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم دراین خصوص بر لزوم تکریم ارباب رجوع در تمام واحدهای اداری سازمان تاکید کرد و گفت: هرگونه بی احترامی به ارباب رجوع و به تعویق انداختن امور آنها بدون دلیل موجه و قانونی، تخلف است و درصورت مشاهده این گونه موارد، بالاترین مسئول هر واحد باید جوابگوی این تخلف باشد.
درویش پورهمچنین با تاکید بر تسریع روند رسیدگی به مشکلات و مسائلی که از سوی مردم در ارتباط با سازمان مطرح می شود، یادآور شد: همه ما وظیفه داریم سئوالات و درخواست های مردم را فورا و با احترام پاسخ بدهیم و دراین خصوص شفاف سازی و ساده سازی موارد باید در اولویت قرار بگیرد تا مردم برای امور جزئی خود در ادارات سازمان سرگردان نشوند.
براساس این گزارش در این نشست برخی طرح ها و پیشنهادات معاونت های «اقتصادی و سرمایه گذاری»، «فنی و زیربنایی» «فرهنگی، اجتماعی و گردشگری» و «توسعه مدیریت» و تعدادی از مدیریت های مستقل سازمان منطقه آزاد قشم مطرح و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

 

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.