بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/05
شماره 2455 - تاریخ 1403/02/05
آخرین اخبار
تلاش برای ارتقاء همکاری های حداکثری شرکای اجتماعی حوزه سلامت
طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۶ تهران با قوت ادامه دارد
تلاش برای بهبود وضعیت ترافیک در پهنه مرکزی تهران
رونمایی از تمثال جدید سردار شهید احمد کاظمی در منطقه ۱۹
زیرگذر بزرگراه خلیج فارس به روستای پلایین با اقدامات ترافیکی ایمن سازی شد
ورودی بناهای تجاری غیر مجاز در منطقه 19 با استقرار نیوجرسی مسدود شد
دریاچه بوستان شقایق منطقه 19مجهز به محل تفریحی و فراغتی می شود
به صدا در آمدن زنگ هفته سلامت در مدارس منطقه ۱۶
شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزاد راه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
مرمت و تعویض ۴۵ گاردریل‌ در بزرگراه امام رضا (ع)
کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند
احیا آسفالت مدرسه شهید ناظم در ناحیه۶
هم اندیشی و اجرایی نمودن تصمیمات لازم به منظور بهبود وضعیت جمع آوری زباله در ناحیه۷
اجرای ۸۰ هزار متر خط کشی محوری در سال ۱۴۰۳ در منطقه ۲۱
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
نشست تخصصی مباحث ترافیکی در شمال شرق شهر
تور گردشگری افراد دارای معلولیت
پاکسازی چهره منطقه ۴ از حضور زباله گردها
جمع‌آوری ۵۰۰ کیلو زباله از محوطه ایستگاه‌ها
پروژه بوستان محله جوادیه از مرز پیشرفت ۹۰٪ عبور کرد
تحقق دو برابری اخذ سند برای املاک فاقد سند در بافت فرسوده نسبت به برنامه چهارم توسعه
توجه ویژه مدیریت شهری به حمل و نقل عمومی
پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک درمنطقه٢ تهران
محلات طرشت و شریف صاحب خانه محیط زیست شدند
برپایی ایستگاه های حال خوب سلامت در معابر منطقه2
آغاز عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی
برگزاری آیین تجلیل از متولیان ورزش زورخانه ای و پهلوانی در منطقه ۱۲
پایانه‌های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
جلب مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای برنامه های دوستدار محیط زیست در منطقه22
سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد
موشک «فالکون ۹» یک رکورد جدید را ثبت کرد
حق پخش تلویزیونی سرخابی‌ها را به سرانجام می‌رسانیم/ دریافت ۱۱۰ همت مالیات از ابربدهکاران
توقعات آمریکایی‌ها تمامی ندارد/خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
اجرای عملیات طعمه‌گذاری و لانه‌کوبی درنواحی شش‌گانه منطقه٦ تهران
ارتقاء سطح دانش و اشاعه فرهنگ گیاه‌ پروری بین اقشار مختلف
تجهیز و آغاز فعالیت دبیرخانه کانون های اجتماع محور در منطقه ۲۱
برگزاری ششمین جلسه هم اندیشی دبیرخانه تکریم با مسئولین تکریم ارباب رجوع مناطق ۲۲ گانه در منطقه ۲۱
حال خوش شهروندان منطقه ۴ در هفته سلامت
طرح ارزشمند "کوک چهارم"
ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی در محلات منطقه 13
معرفی پروژه مرمت و بهسازی ساختمان شهرداری منطقه۱۳ در دومین نشست احیا گران بافت تاریخی تهران
اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
پاکسازی مستمر زمین های بایر و قطعات خالی سطح ناحیه۳
آماده باش عوامل خدمات شهری در منطقه ۵
در روز جهانی زمین پاک رود دره کن از زباله‌ها پاکسازی شد
افزایش ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی در منطقه ۲۲
کاشت یک صد درختچه در بوستان های منطقه 17
هفته سلامت در منطقه ۱۷
کد خبر: 463015 | تاریخ : ۱۴۰۰/۱۱/۴ - 11:30
افزایش ۲۲۳ درصدی تعامل مخاطبان شبکه‌های اجتماعی بانک مسکن

افزایش ۲۲۳ درصدی تعامل مخاطبان شبکه‌های اجتماعی بانک مسکن

با انجام برنامه‌های سرگرمی و آموزشی در شبکه‌های اجتماعی میزان تعامل مخاطبان بانک مسکن به میزان ۲۲۳ درصد افزایش یافته است.

نوآوران آنلاین-به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، به مناسبت هشتاد و سومین سالروز تاسیس بانک مسکن مسابقه‌ای در قالب بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) در شبکه‌های اجتماعی بانک برگزار شد.

این مسابقه با هدف تعامل بیشتر با مخاطبان بانک در شبکه‌های اجتماعی و ایجاد فضای نشاط و سرگرمی در قالب طرح یک سوال که یافتن پاسخ آن نیازمند پیدا کردن الگو و نهایتا رسیدن‎‌ به عدد 1317 که نشانگر سال تاسیس بانک مسکن است، انجام شد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی از تاریخ 24 تا 27 دی‌ماه فرصت داشتند تا در این مسابقه شرکت کنند.

قرعه کشی این مسابقه انجام شده و به برندگان پیامی در خصوص نحوه دریافت جوایزشان ارسال شده است و 83 جایزه نفیس به 83 نفر از برندگان مسابقه به رسم یادبود اهدا می‌شود.

در مهلت تعیین شده جهت شرکت در مسابقه بیش از 125 هزار پیام ارسال شد و بیش از 4 هزار عضو جدید به جمع مخاطبان بانک در شبکه‌های اجتماعی ملحق شدند.

همچنین میزان تعامل مخاطبان بانک در شبکه‌های اجتماعی در یک ماه گذشته بیش از 223 درصد رشد داشته است.

بانک مسکن با بکارگیری روش‌های تولید محتوای جذاب و اثربخش، در ارتباط نزدیکتر و صمیمی‌تر با مخاطبان، همواره سعی دارد که از ظرفیت بالای شبکه‌های اجتماعی استفاده کند و به منظور افزایش رضایت مشتریان برنامه‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی را به اجرا بگذارد.

 

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.