بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/05
شماره 2455 - تاریخ 1403/02/05
آخرین اخبار
تلاش برای ارتقاء همکاری های حداکثری شرکای اجتماعی حوزه سلامت
طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۶ تهران با قوت ادامه دارد
تلاش برای بهبود وضعیت ترافیک در پهنه مرکزی تهران
رونمایی از تمثال جدید سردار شهید احمد کاظمی در منطقه ۱۹
زیرگذر بزرگراه خلیج فارس به روستای پلایین با اقدامات ترافیکی ایمن سازی شد
ورودی بناهای تجاری غیر مجاز در منطقه 19 با استقرار نیوجرسی مسدود شد
دریاچه بوستان شقایق منطقه 19مجهز به محل تفریحی و فراغتی می شود
به صدا در آمدن زنگ هفته سلامت در مدارس منطقه ۱۶
شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزاد راه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
مرمت و تعویض ۴۵ گاردریل‌ در بزرگراه امام رضا (ع)
کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاههای زنجیره‌ای شهروند
احیا آسفالت مدرسه شهید ناظم در ناحیه۶
هم اندیشی و اجرایی نمودن تصمیمات لازم به منظور بهبود وضعیت جمع آوری زباله در ناحیه۷
اجرای ۸۰ هزار متر خط کشی محوری در سال ۱۴۰۳ در منطقه ۲۱
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
زباله گردی در شهر؛ باید از خودمان شروع کنیم...
نشست تخصصی مباحث ترافیکی در شمال شرق شهر
تور گردشگری افراد دارای معلولیت
پاکسازی چهره منطقه ۴ از حضور زباله گردها
جمع‌آوری ۵۰۰ کیلو زباله از محوطه ایستگاه‌ها
پروژه بوستان محله جوادیه از مرز پیشرفت ۹۰٪ عبور کرد
تحقق دو برابری اخذ سند برای املاک فاقد سند در بافت فرسوده نسبت به برنامه چهارم توسعه
توجه ویژه مدیریت شهری به حمل و نقل عمومی
پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک درمنطقه٢ تهران
محلات طرشت و شریف صاحب خانه محیط زیست شدند
برپایی ایستگاه های حال خوب سلامت در معابر منطقه2
آغاز عملیات نرده‌گذاری رفیوژ میانی شهید محلاتی
برگزاری آیین تجلیل از متولیان ورزش زورخانه ای و پهلوانی در منطقه ۱۲
پایانه‌های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
جلب مشارکت حداکثری شهروندان در اجرای برنامه های دوستدار محیط زیست در منطقه22
سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد
موشک «فالکون ۹» یک رکورد جدید را ثبت کرد
حق پخش تلویزیونی سرخابی‌ها را به سرانجام می‌رسانیم/ دریافت ۱۱۰ همت مالیات از ابربدهکاران
توقعات آمریکایی‌ها تمامی ندارد/خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
بررسی نقش مشارکت قانونی در جرایم گروفروشی
دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
اجرای عملیات طعمه‌گذاری و لانه‌کوبی درنواحی شش‌گانه منطقه٦ تهران
ارتقاء سطح دانش و اشاعه فرهنگ گیاه‌ پروری بین اقشار مختلف
تجهیز و آغاز فعالیت دبیرخانه کانون های اجتماع محور در منطقه ۲۱
برگزاری ششمین جلسه هم اندیشی دبیرخانه تکریم با مسئولین تکریم ارباب رجوع مناطق ۲۲ گانه در منطقه ۲۱
حال خوش شهروندان منطقه ۴ در هفته سلامت
طرح ارزشمند "کوک چهارم"
ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی در محلات منطقه 13
معرفی پروژه مرمت و بهسازی ساختمان شهرداری منطقه۱۳ در دومین نشست احیا گران بافت تاریخی تهران
اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی در اراضی جنگلی سرخه حصار و خجیر
پاکسازی مستمر زمین های بایر و قطعات خالی سطح ناحیه۳
آماده باش عوامل خدمات شهری در منطقه ۵
در روز جهانی زمین پاک رود دره کن از زباله‌ها پاکسازی شد
افزایش ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی در منطقه ۲۲
کاشت یک صد درختچه در بوستان های منطقه 17
هفته سلامت در منطقه ۱۷
کد خبر: 464067 | تاریخ : ۱۴۰۱/۲/۲۶ - 14:30
روابط عمومی ها در خط مقدم تصویرسازی صحیح برای جامعه باشند
وزیر اقتصاد در جمع مدیران روابط عمومی زیر مجموعه های وزارت اقتصاد:

روابط عمومی ها در خط مقدم تصویرسازی صحیح برای جامعه باشند

دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در آستانه روز روابط عمومی و در گردهمایی مدیران ارتباطی وزارت اقتصاد مهمترین کارکرد روابط عمومی ها را تصویر سازی درست برای جامعه دانست .

نوآوران آنلاین-به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، دکتر خاندوزی در این همایش که با حضور معاونان این وزارتخانه، مدیران روابط عمومی های بانک ها، بیمه ها، سازمان های تابعه، ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان ها و همکاران مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد در محل ساختمان مرکزی بانک مسکن برگزاری شد، ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به مدیران و کارکنان روابط عمومی، گفت: ما غیر از خصومت خارجی و دشمنان و بدخواهان بیرونی و بیش از آن‌ها، در یک کشاکش با جریان‌هایی از ذی‌نفعان اقتصادی قرار داریم که با تحول و تغییر در نظام منافع اقتصادی مخالف هستند.
وزیرامور اقتصادی و دارایی افزود: به عبارت دیگر وضع موجود و سهم بری‌های معوج و غلط فعلی که موجب فربه شدن برخی جریان‌های اقتصادی شده، مهمترین مطمح نظر آنان است و هر سیاست، نگرش و نظارتی که در پی این باشد که نظام سهم‌بری غلط موجود را تغییر دهد و آن را به نفع اکثریت و منفعت عمومی تغییر دهد با سیلی از فشارها و برچسب‌ها مواجه می‌شود.
وی با بیان اینکه مصادیق این برخورد منفعت‌طلبانه علیه تحولات اقتصادی زیاد است، گفت: در حوزه مالیاتی اقلیتی هستند که باری از نظام اقتصادی کشور بر نمی‌دارند و اگر عادلانه پیش برویم باید بیش از این در نظام مالیاتی نقش داشته باشند و درنظام بانکی، حوزه مناسبات گمرکی و ... این موارد وجود دارد.
دکتر خاندوزی با بیان اینکه مدیران ارتباطی هستند که می‌توانند در وضعیت فشار رسانه‌ای، شرایط را برای افکارعمومی به درستی تبیین کنند، افزود: مدیران ارتباطی و روابط عمومی در این شرایط کمک کار اصلی مدیران عالی رتبه اقتصادی هستند و مدیران مذکور بدون بکار گرفتن ظرفیت‌ها و هنر همکاران ارتباطی و روابط عمومی درعرصه نبرد اقتصادی موفقیت چندانی کسب نخواهند کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: درخواست من این است که مدیران ارتباطی و روابط عمومی و همکاران‌مان در این بخش جایگاه خود را بازخوانی کنند. باید توانمندترین، باهوش‎ترین نیروهای سازمان‌ها برای روابط عمومی‌ها انتخاب شوند زیرا روابط عمومی‌ها و جایگاه‌های ارتباطی هستند که در صف اول تبیین درست سیاست‌ها و چشم‌اندازهای آن برای مردم قرار دارند.
دکتر خاندوزی تاکید کرد: اگر بتوانیم این تصویرسازی را به خوبی در ذهن مردم ترسیم کنیم بدون شک جامعه فهیم و منصف ایرانی همراهی بیشتری با سیاست‌هایی که در جهت منافع ملی و بلند مدت اجرا می‌شود، خواهد داشت. اصلاحات یارانه‌ای کشور از جمله همین موارد است که این روزها این سیاستگذاری در حال اجراست.
وی با بیان اینکه نباید در حوزه ارتباطی و بخصوص اجرای سیاست‌های اقتصادی جای اصل و فرع تغییر کند، اظهار کرد: هر تحول اقتصادی با مشکلات و چالش‌هایی روبروست اما باید مسیر را برای افکارعمومی به خوبی ترسیم کنیم و به مردم نشان دهیم که سیاست‌ها در مسیر درست در حال اجراست.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه باید شبکه‌ای از کارشناسان برای تبیین درست سیاست‌های اقتصادی ایجاد کنیم، گفت: باید کارشناسان زبان گویا و پل ارتباطی میان مدیران و مردم باشند که از زبان آن‌ها سیاست‌ها تبیین شود و سراغ قالب‌های گیراتر و پرنفوذتر برویم.
دکتر خاندوزی ارزیابی و افکارسنجی را یکی از وظایف مهم مراکز روابط عمومی‌ دانست و گفت: انتظار این است که روابط‌عمومی‌ها افکار را به خوبی سنجش و اطلاعات آن را در اختیار مدیران قرار دهند و برای هر تصمیمی باید عقبه افکارسنجی وجود داشته باشد و باید در هر مرحله چرخه بازخوردگیری را روابط عمومی‌ها بوجود بیاورند و تکمیل کنند و بدون هیچ سانسوری این اطلاعات را در اختیار مدیران قرار دهند تا مدیران تصمیمات آگاهانه تری را با توجه با این بازخوردها اتخاذ کنند.

  •  
کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.