بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/16
شماره 2461 - تاریخ 1403/02/16
آخرین اخبار
خط دوم انتقال آب خلیج فارس؛ تحقق هدف ملی تامین آب پایدار
سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد
فولاد مباركه بزرگترین صادركننده غیرنفتی و اولین صادركننده در زنجیره صنایع معدنی در سال 1402
فولاد مباركه بزرگترین صادركننده غیرنفتی و اولین صادركننده در زنجیره صنایع معدنی در سال 1402
شناسایی و پلمپ۲ خانه پلاک قرمز در ناحیه۱ منطقه۶
اجرای طرح ضربتی پاکسازی و جمع‌آوری بساط گستران محور هفت تیر
زمین پاک ، شهروند مسئول
اجرای طرح کوچه به کوچه در معابر ناحیه۷
مناسب سازی و بهسازی ۹۶ نقطه از معابر جهت معلولین و سالمندان در منطقه ۲۱
بررسی فعالیت های سال ۱۴۰۲ شهرداری منطقه ۲۱ در حوزه زنان
تداوم برگزاری جلسات پیگیری وضعیت نگهداشت بوستانها در منطقه ۴
تقدیر و قدردانی از همکاری اعضای دوام محلات ۲۰ گانه منطقه ۴ در هفته سلامت
درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت
مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت
برگزاری جلسه بررسی ۳۱ پروژه شاخص شهرداری منطقه ۴ در طرح ویژه کوک چهارم
امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
مدیرعامل بانک در سومین نشست صمیمی با معاونان ادارات ستادی: بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
مدیرعامل بانک در سومین نشست صمیمی با معاونان ادارات ستادی: بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
سرویس‌دهی در خط ۵ مترو به حالت عادی بازگشت
دیدار دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با کارکنان شرکتی مستقر در ستاد بانک
دیدار دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با کارکنان شرکتی مستقر در ستاد بانک
توجه به حوزه‌های نوآورانه در صنعت بانکداری در صدر برنامه‌های بانک سینا قرار دارد
توجه به حوزه‌های نوآورانه در صنعت بانکداری در صدر برنامه‌های بانک سینا قرار دارد
بازدید شهردار منطقه ۱۶ از ساختمان مرکز جامعه پذیری
چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید
چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید
بانک شهر استفاده از ریال دیجیتال برای پرداخت های خرد شهری را عملیاتی می کند
بانک شهر استفاده از ریال دیجیتال برای پرداخت های خرد شهری را عملیاتی می کند
برگزاری مراسم تکریم از پاکبانان مناطق ۳ و ۶ پایتخت به مناسبت روز کارگر
عملیات بهسازی و ایمن سازی خیابان راجیان انجام شد
تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
کودکان منطقه2 به طرح نوماند پیوستند
پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
ارتقای ایمنی بزرگراه یادگار امام (ره) با جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل
پیام تبریک مدیرعامل بانک آینده به مناسبت روز معلم
پیام تبریک مدیرعامل بانک آینده به مناسبت روز معلم
تقدیر مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از عملکرد شعب استان تهران
تقدیر مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از عملکرد شعب استان تهران
شعبه استهبان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس افتتاح شد
شعبه استهبان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس افتتاح شد
اجرای پوشاننده جداره ها و المان های نواحی شش گانه منطقه ۱۲
تمجید مدیرکل دادگستری استان فارس از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
تمجید مدیرکل دادگستری استان فارس از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
جدیدترین تمهیدات بانک صادرات ایران برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
جدیدترین تمهیدات بانک صادرات ایران برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
ادای احترام و گلباران محل شهادت استاد مطهری در منطقه ۱۲
تونل نوری ثابت در منطقه 17افتتاح شد
اجرای عملیات گاردکوبی در بزرگراه شهید چراغی
میزبانی از یک هزار بانوی تهرانی در بوستان ریحانه چیتگر
ساماندهی و به‌زراعی درختان در سایت نگهداری حیات وحش چیتگر
افتتاح سایت پرنده‌نگری در شمال‌غربی پایتخت
فولاد مباركه بزرگترین صادركننده غیرنفتی و اولین صادركننده در زنجیره صنایع معدنی در سال 1402
فولاد مباركه بزرگترین صادركننده غیرنفتی و اولین صادركننده در زنجیره صنایع معدنی در سال 1402
كارگران؛ پیشرانان شریف جبهه جهاد اقتصادی
كارگران؛ پیشرانان شریف جبهه جهاد اقتصادی
كارگران؛ پیشرانان شریف جبهه جهاد اقتصادی
«قدردان‌تان هستم»
«قدردان‌تان هستم»
از فولاد هرمزگان به عنوان واحد نمونه کارفرمایی تقدیر شد
از فولاد هرمزگان به عنوان واحد نمونه کارفرمایی تقدیر شد
تجلیل بنیاد ملی نخبگان از مدیرعامل فولاد هرمزگان
تجلیل بنیاد ملی نخبگان از مدیرعامل فولاد هرمزگان
پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر؛ منویات مقام معظم رهبری سرلوحه کار در فولاد هرمزگان
پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر؛ منویات مقام معظم رهبری سرلوحه کار در فولاد هرمزگان
برگزاری اجتماع بزرگ شهادت امام جعفر صادق (ع) در منطقه 13
اصلاح چهره پایتخت با تداوم طرح ساماندهی فوریت‌های آسیب‌های اجتماعی
۸۳ مصوبه ارمغان بازدید دوره ای برای رفع مشکلات محلی منطقه ۱۵
افزایش نظارت نواحی بر کیفیت خدمت رسانی و نگهداشت شهر
کد خبر: 185911 | تاریخ : ۱۳۹۸/۱/۳۰ - 12:54
باشگاه مشتریان بانکداری شرکتی در بانک مسکن بزرگتر شد

باشگاه مشتریان بانکداری شرکتی در بانک مسکن بزرگتر شد

مدیر امور اعتباری بانک مسکن از ورود «کاشی تبریز» و «صبانفت» به باشگاه مشتریان بزرگ بانکداری شرکتی به عنوان استفاده‌کنندگان از این خدمات نوین خبر داد.

نوآوران آنلاین-محمد حسن علمداری در گفت و گو با پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، از هدفگذاری بانک مسکن برای تعمیم خدمات بانکداری شرکتی در سال جاری خبر داد و گفت: سال گذشته در همین راستا پس از «بوتان» که اولین مشتری بزرگ بانکداری شرکتی ما بود، دو مجموعه «کاشی تبریز» و «صبانفت» که یکی از شرکت‌های فعال در بخش ساخت و ساز پروژه‌های بزرگ ساختمانی وزارت نفت است نیز به جمع استفاده‌کنندگان از این خدمات اضافه شدند.

وی با تاکید بر اینکه جذب مشتریان برای بانکداری شرکتی در بانک مسکن طی یک فرایند تدریجی صورت می‌گیرد، گفت: عجله‌ای برای اینکه به آمار تعداد زیاد مشتریان بانکداری شرکتی برسیم نداریم، بلکه بر این هدف متمرکز هستیم که شرکت‌های برند و توانمند را جذب کنیم و این موضوع در تقویت مراودات مالی به مرور زمان با این مشتریان بزرگ رخ می‌دهد. استفاده از خدمات بانکداری شرکتی هم برای شرکت‌ها و هم برای بانک منفعت دارد.
علمداری در تشریح جزییات خدمات بانکداری شرکتی، گفت: به زبان ساده در قالب این خدمات عملا «اختیارات بانک» در اختیار مشتری قرار می‌گیرد، به این معنا که در شرایط عادی ابتدا مشتری باید تقاضای استفاده از خدمات یا تسهیلات خاصی را ارایه کند و سپس بانک تصمیم بگیرد که این خدمات را در چه سطحی و در چه زمانی به مشتری ارایه کند. این در حالی است که در بانکداری شرکتی مشتری بر اساس حد اعتباری خود یک سال به شکل تضمینی و در هر زمان که بخواهد از خدمات مطلوب خود بهره‌مند می‌شود. این خدمات شامل اخذ تسهیلات، ضمانتنامه بانکی و مواردی از این دست است که اغلب شرکت‌های بزرگ در مقاطع مختلف زمانی به آن نیاز پیدا می‌کنند.
وی با بیان اینکه بانک مسکن سالانه یک نوبت مشتریان بانکداری شرکتی را اعتبارسنجی می‌کند، گفت: هر سال بر اساس نتایج اعتبارسنجی مشخص می‌شود که این مشتریان تا چه سقفی می‌توانند از خدمات تضمینی بانک مسکن در طول همان سال بنا به درخواست خود استفاده کنند.
به گزارش هیبنا، بانکداری شرکتی یکی از روش‌هایی است که طی آن برای مشتریان ویژه، خدمات ویژه ارایه می‌شود. بانک مسکن تلاش می‌کند به تمام نیازهای این مشتریان به خدمات بانکی اعم از تسهیلات، تعهدات و خدمات الکترونیک پاسخ دهد. اما این پاسخ برای مشتریان بانکداری شرکتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن حاصل می‌شود.
بانکداری شرکتی علاوه بر اینکه زمینه‌ساز گسترش فعالیت بانک، کارمند محوری و سودآوری خواهد شد، سرعت ارایه خدمت به مشتریان را افزایش می‌دهد و در نتیجه رضایتمندی از بانک ارتقا خواهد یافت. مشتریان بانکداری شرکتی از گروهی شناسایی و انتخاب می‌شوند که پتانسیل و حجم بالاتری نسبت به مشتریان معمولی دارند. با توجه به اینکه دامنه فعالیت اقتصادی این قبیل مشتریان وسیع است، ارایه خدمات به شکل ویژه به آنها یک روال برد – برد محسوب می‌شود.
بانکداری شرکتی همچنین خدمات ویژه‌ای درحوزه فناوری اطلاعات و رفاهی به مشتریان ارایه می‌کند و با ارایه نرم‌افزارهای مورد نیاز آنها، از انواع خدمات گسترده پرداخت مورد نیاز مشتری به نحوی پشتیبانی می‌کند که این خدمات به سادگی در بستر نرم‌افزاری ویژه برای وی قابل بهره‌برداری باشد.

  •  
کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.