بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/08
شماره 2456 - تاریخ 1403/02/08
آخرین اخبار
سیدصالحی: نکونام کار بزرگی کرد/ تیمی موفق می‌شود که میانه زمین را تصاحب کند
ارائه حوزه های چهارگانه همکاری های معدنی ایران و آفریقا
رشد 16.3 درصدی تولید فولاد خام ایران
حیات در فلات مرکزی با اجرای خط یک پروژه انتقال آب خلیج فارس
امکان مشارکت سودآور مردم در بخش معدن فراهم می شود
افتتاح خانه بهداشت کارگری در محل طرح فولاد سازی قروه
رعایت الزامات حوزه HSE همگام با روند توسعه، در اولویت ایمیدرو قرار گیرد
پوستر نوزدهمین دوره اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم رونمایی شد
هوش مصنوعی آرتروز زانو را ۸ سال زودتر پیش‌بینی می‌کند
اظهارات ضد و نقیض درباره یک مهمان‌ ویژه
آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
کدام کشورها بیشترین حاجی را دارند؟
قالیباف: مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی فقط یک درصد از افراد جامعه را شامل می‌شود
عملکرد سه ماهه ۱۲ صندوق بخشی فعال در بازار سرمایه با صدرنشینی "سمان"
عملکرد سه ماهه ۱۲ صندوق بخشی فعال در بازار سرمایه با صدرنشینی "سمان"
پذیره نویسی ۲۰۰ میلیارد تومانی اوراق مرابحه "سیرنگ" با نرخ سود ۲۳ درصدی
پذیره نویسی ۲۰۰ میلیارد تومانی اوراق مرابحه "سیرنگ" با نرخ سود ۲۳ درصدی
بزرگداشت شهدای مدافع سلامت در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
جلب مشارکت مردمی در پشتیبانی و مراقبت از طرح ساماندهی آسیب های اجتماعی
سیمای شبانه 7 بوستان منطقه 19 با اصلاح و تعمیر ۱۷۷ شعله از ابتدای سال روشن تر شد
نصب سازه پرتابل فرهنگی درجوار اماکن مذهبی وکانون تجمعات مردمی
ارزیابی امکانات، تجهیزات و ملزومات نگهداشت فضای سبز منطقه ٦ تهران
جمع آوری تابلوهای غیرمجاز از سطح منطقه۵
از ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی تا اصناف و مشاغل مزاحم
اهمیت فرهنگ‌سازی در ارتقای مسئولیت اجتماعی حفظ محیط زیست
برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
افتتاح اولین دبیرخانه کانون نوجوانان منطقه 13
تحکیم بستر آسفالت بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری
ایمن سازی و زیباسازی ۵۲ دستگاه پل عابر پیاده در منطقه ۲۱
بازرسی کارشناسان اداره HSE از سطح نواحی
اجرای عملیات رنگ آمیزی المان های بوستانی - عمرانی و ترافیکی در بوستان جنگلی یاس فاطمی
بازدید وزیر کشور از پروژه های سازمان نوسازی شهر تهران
با همکاری شهرداری تهران بسته‌های ویژه نوسازی بافت فرسوده تدوین می شود
برگزاری آیین افتتاحیه زورخانه ده ونک با حضور مسئولان شهری پایتخت و پیشکسوتان ورزش باستانی
از احداث بیمارستان جدید در منطقه تا منتقل شدن خط راه آهن تهران-اهواز
اجرای طرح همیاران آرامش در منطقه۲۲
آغاز بکار نخستین خانه خلاقیت و نوآوری در منطقه ۲۲ تهران
برگزاری جلسه عملیاتی طرح های تحولی خدمت در سال ۱۴۰۳
آغاز طرح ویژه الگوی خدمت در معابر منتخب منطقه ۱۶
برپایی میز خدمت سلامت و ویزیت رایگان کارکنان در منطقه ۱۶
شناسایی و پلمپ ایستگاه غیر مجاز پسماند در بازار حضرتی منطقه ۱۲
لزوم برنامه ریزی جهت انجام به موقع پروژه های احداثی منطقه در سال ۱۴۰۳
اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه۲ تدوین شد
ایران به هاب ترانزیت داده نزدیک می‌شود؟
روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
آفریقا؛ قاره فرصت‌ها/ موانع همکاری‌های تجاری ایران و آفریقا چیست؟
واکنش به کشتار در غزه؛ حقیقت جنبش‌های دانشجویی در آمریکا
کنعانی: توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
رفتار غیرانسانی آمریکا نسبت به دانشجویان معترض شرم‌آور است/ دانشگاهیان جهان باید خون گریه کنند
رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
تلاش برای ارتقاء همکاری های حداکثری شرکای اجتماعی حوزه سلامت
طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۶ تهران با قوت ادامه دارد
کد خبر: 451391 | تاریخ : ۱۴۰۰/۷/۲۵ - 11:11
چرا بنگاه‌های اقتصادی به روابط عمومی احتیاج دارند؟

چرا بنگاه‌های اقتصادی به روابط عمومی احتیاج دارند؟

روابط عمومی می‌تواند به پیشبرد اهداف شرکت کمک کند و دیدگاه دیگران را نسبت به مجموعه خود تغییر دهد. در این یادداشت چند علت اصلی اهمیت روابط عمومی در دنیای تجارت امروز بررسی شده است.

نوآوران آنلاین-آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا برخی از شرکت‌ها برای روابط عمومی هزینه می‌کنند؟ آیا روابط عمومی توان بازگرداندن هزینه نیروهایش برای یک بنگاه اقتصادی را دارد؟

بله! روابط عمومی می‌تواند به پیشبرد اهداف شرکت کمک کند و دیدگاه دیگران را نسبت به مجموعه خود تغییر دهد.

در این یادداشت چند علت اصلی اهمیت روابط عمومی در دنیای تجارت امروز را بررسی می‌کنیم.
 

بهزاد فضل‌‌الهی، فعال حوزه روابط عمومی و ریتیل:

در گذشته، بسیاری از فعالیت‌های مرتبط با روابط عمومی تنها به صورت آفلاین انجام می‌شد، اما با رشد فضای آنلاین این فعالیت‌ها نیز تغییر شکل داده و حالا توانایی این را دارند که کسب‌ و کارها را در معرض دید خیل عظیمی از مخاطبان قرار دهند.

روابط عمومی نقش بزرگی در تعالی یک سازمان ایفا می‌کند و باید در رابطه با آن تحقیقات بیشتری انجام داد، زیرا با سرمایه‌گذاری در این زمینه می‌توانید به سودآوری بالایی برسید.
مشاوره اختصاصی و رایگان سرمایه گذاری

مشاوره اختصاصی و رایگان سرمایه گذاری
پیشنهاد امروز
Yektanet: Vaccine
افزایش فروش و سود بیشتر به همراه اشتغال‌زایی پایدار

روابط عمومی‌هایی که با کارشناسان خبره تجهیز شده باشند، توانایی این را دارند که با یک استراتژی مناسب مشتریان بیشتری را جذب و به آن‌ها را وفادار کنند، کمپین‌هایی که روابط عمومی طراحی می‌کند می‌تواند مجموعه شمارا به بهترین شکل به قشری که هدف‌گذاری شده‌اند معرفی و آن‌ها را ترغیب به همراهی با کمپین و در نتیجه خرید یا استفاده از خدمات شما کند، این روند یکی از شیوه‌های مناسب بازاریابی است و باعث می‌شود مجموعه با فروش بیشتری رشد و گسترش پیدا کند.
روابط عمومی شما را معتبر می‌کند

اعتماد نقش مهمی در تجارت دارد و عدم اعتماد به یک سازمان می تواند بسیاری از مشتریان و خریداران را از خود دور کند. همچنین ممکن است فرصت های تجاری را از دست داده و حتی به دلیل عدم اعتماد به آن پی نبرید، چرا که اعتمادسازی تنها مختص مشتریان نیست و شرکای تجاری نیز از آن تاثیر می‌گیرند.

روابط عمومی آینه تمام نمای هر سازمانی است و به خوبی می‌تواند سازمان را به جامعه مخاطب معرفی کند.
هزینه تبلیغات و بازاریابی را کاهش می‌دهد

رسیدن به نقطه هدف در بازاریابی بسیار پرهزینه است، به خصوص زمانی که به بازاریابی با روش سنتی روی بیاورید و از کانال‌های بازاریابی آنلاین استفاده نکنید، اینجاست که پیام‌های روابط عمومی تهیه شده با دقت کافی راهی بسیار مقرون به صرفه برای برقراری ارتباط با مشتریان و مخاطبان است.
روابط عمومی طرز تفکر مردم به سازمان شمارا تغییر می‌دهد

برخی کسب و کارها به طور ناعادلانه‌ای شهرت و اعتبار خوبی ندارند، برخی کسب و کارها نیز مطلقا در معرض دید عموم نیستند، هردوی این موقعیت‌ها مشکل‌زا هستند و این درحالی است که شما می‌توانید به راحتی این مسئله را حل کنید.

تمرکز کردن بر کمپین‌های مثبت در حوزه روابط عمومی این قابلیت را دارد که دیدگاه عمومی در رابطه با یک سازمان را به سوی مثبت تغییر دهد و آگاهی عمومی را در رابطه با فعالیت‌های مثبت یک سازمان بالا ببرد.

روابط عمومی همانطور که آینه تمام نمای یک سازمان است باید چشم بینا و گوش شنوای سازمان نیز باشد، شما باید اخبار، نظرات، انتقادات و فعالیت‌های رقبای خود را بشنوید و سپس با آگاهی اقدام به طراحی کمپین کنید.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.