بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/19
شماره 2464 - تاریخ 1403/02/19
آخرین اخبار
تحقیقات دانشگاه می‌سی‌سی‌پی در مورد رفتارهای نژادپرستانه
تصویب قانون «مالکیت فکری» جهاد دانشگاهی در آینده‌ای نزدیک/ متخصصان جهاد دانشگاهی پای کار آمدند
بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش افتتاح شد
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
رئیس‌جمهور: دختران امروز آینده‌سازان و نقش‌آفرینان کشور هستند
«پنجاه به دَر» قزوینی‌ها چگونه مدارس را تعطیل کرد؟
انرژی و کارگر را با دلار ۱۵هزار تومانی دریافت میکنند اما ارز را میخواهند ۶۰هزار تومان بفروشند
بیش از ۸۷ هزار زائر خانه خدا از ۲۱ فرودگاه کشور اعزام می‌شوند
قوانین سختگیرانه هنگام خروج حاجی‌ها + ویدئو
ماموریت ۱۰ پارک فناوری برای رسوخ فناوری به صنایع سنتی/ورود پارک‌ها به ایجاد زنجیره ارزش
اجرای 36 برنامه سلامت محور در طرح سه‌شنبه‌هاي مساجد منطقه 19
برپایی جشنواره سرآشپزهای کوچولو در بوستان بانوان منطقه 19
تحلیل رئیس‌جمهور از علت روبرو نشدن قهرمانان ایرانی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی
فرصت ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه «داوطلب» چهارشنبه به پایان می‌رسد
آبگیری دو مخزن آب استراتژیک هلدینگ پترو پالایش اصفهان تا پایان خردادماه
آبگیری دو مخزن آب استراتژیک هلدینگ پترو پالایش اصفهان تا پایان خردادماه
۱۳۰ نفر از مدرسان هلدینگ پتروپالایش اصفهان در چهارمین همایش سالانه مدرسان تجلیل شدند/انتخاب ۳۵مربي با شاخص ۱۰۰ ساعت تدریس به عنوان مدرس برتر
۱۳۰ نفر از مدرسان هلدینگ پتروپالایش اصفهان در چهارمین همایش سالانه مدرسان تجلیل شدند/انتخاب ۳۵مربي با شاخص ۱۰۰ ساعت تدریس به عنوان مدرس برتر
در سال گذشته بیش از ۴میلیارد تومان از پایان نامه های دانشجویی مرتبط با پترو پالایش اصفهان حمایت شد
در سال گذشته بیش از ۴میلیارد تومان از پایان نامه های دانشجویی مرتبط با پترو پالایش اصفهان حمایت شد
استقبال 32 هزار دانش آموزان مدارس مناطق 22 گانه از خدمات بوستان بانوان منطقه 19
بوستان بزرگ ولایت مزین به سه سبد گل می شود
آزادسازی ۵۰ هزار متر مربع از اراضی در حریم منطقه 19
شهرداری منطقه۶ تهران روزانه ۶ بار بر مدار ۳۶۰ درجه می‌چرخد
برگزاری کارگاه تغذیه ورزشی در دبیرستان آیین تربیت
نشست هم اندیشی رابطین تکریم ارباب رجوع و آراستگی محیط کار منطقه ۵ برگزار شد
۶۳ مصوبه حاصل بازدید میدانی محلات ناحیه ۴، منطقه ۱۵
زیباسازی و امحای آلودگی بصری منظر شهری در طرح تحول خدمت
توسعه فضای سبز در پهناورترین منطقه پایتخت
زنده گیری ۵۰ قلاده سگ بلاصاحب در منطقه ۲۱
توسعه و تحول در5 محور منتخب منطقه دو پایتخت با اجرای طرح الگوی خدمت
قطع درختان و ساخت و ساز در سرخه حصار صحت ندارد
اجرای شبکه توزیع آب مکانیزه درفضا‌های سبز منطقه١٢
همراهی مدیریت شهری منطقه ۱۲ با احیاگران خانه های تاریخی محله امامزاده یحیی(ع)
اجرای روکش آسفالت در بیش از 5 هزار متر مربع از معابر منطقه ۱۷
اتمام عملیات احداث دیوارحائل در خیابان یازدهم سروآزاد
مرمت جداول معابر ناحیه یک منطقه۲۲
بررسی مویرگی طرح تحولی بیست‌گانه درپهنه مرکزی پایتخت
اعلام برنده های دومین مرحله از قرعه کشی جوایز جشنواره پذیرنده ملی
اعلام برنده های دومین مرحله از قرعه کشی جوایز جشنواره پذیرنده ملی
تضمین تعهدات بیش از 204 هزار پرونده «کشاورزی قراردادی» با عاملیت بانک کشاورزی
تضمین تعهدات بیش از 204 هزار پرونده «کشاورزی قراردادی» با عاملیت بانک کشاورزی
طرح نهضت ملی مسکن از اولویت های بانک مسکن در سیاست های اعتباری سال جاری است
طرح نهضت ملی مسکن از اولویت های بانک مسکن در سیاست های اعتباری سال جاری است
پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی
پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی
حضور فعال بانک شهر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
حضور فعال بانک شهر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و دانشگاه علوم پزشکی اراک
امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و دانشگاه علوم پزشکی اراک
"لامرد" مستعد ایجاد پارک های شیمی معدنی است
نقش آفرینی روابط عمومی ها در ارتقای جایگاه معدن در میان عموم جامعه
ایمیدرو زیرساخت های توسعه صادرات را فراهم کرده است
هماهنگی برای اجرای طرح توسعه مبتنی بر حمل و نقل همگانی در منطقه 13
اجرای طرح شهردار مدرسه تا برگزاری جشن های روز کارگر و معلم در محلات
مسئولیت شهرداران مدارس تا شعاع ۵۰۰ متری مدرسه
مانور های آموزشی ایمنی مدارس در مقابل زلزله در منطقه ۱۵، آغاز شد
اجرای طرح نوماند در مدارس منطقه ۱۵
برگزاری کلاس آموزشی ۱۳۷ پلاس برای شهروندان در سرای محله سازمان برنامه شمالی
کد خبر: 465214 | تاریخ : ۱۴۰۱/۶/۲۹ - 10:27
شروع مرحله جدید و مهمی از تبلیغات  تجاری CTV در ال­جی
راه‌کار جدید ACR در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی، Solutions” “LG Ads جایگزینی برای فن‌آوری‌های پیشین

شروع مرحله جدید و مهمی از تبلیغات تجاری CTV در ال­جی

ال‌جی الکترونیکس (LG) از عرضه فناوری تشخیص خودکار محتوا(ACR) در تلویزیون‌های ال‌جی در سراسر جهان، از سپتامبر امسال خبر داد. این راه‌کار جایگزین فن‌آوری قبلی خواهد شد و راه‌کار ACR روی میلیون‌ها تلویزیون هوشمند در 27 کشور در قاره­های اروپا، آفریقا، آسیا-اقیانوسیه، آمریکای لاتین و استرالیا قرار خواهد گرفت.

نوآوران آنلاین- فن‌آوری جدید ACR که توسط  LG Ads Solutions ارائه شده است هم‌اینک در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی در آمریکا فعال است، و پس از ارائه، داده‌های LG CTV منحصرا از طریق LG Ads Solutions قابل دسترس خواهد بود.

 

به گفته‌ی کریس جو، معاون ارشد و مدیر تجارت پلت‌فرم شرکت سرگرمی خانگی ال­جی: «از ماه مه امسال که LG Ads Solutions ارائه شد، تیم ما در سطح جهانی شتاب چشم‌گیری در این تجارت داشته است. ارائه‌ی ACR جدید دستاورد برجسته‌ی دیگری است که نشان‌گر تعهدمان به کمال و پایبندی به ارائه‌ی بهترین راه‌کارهای تبلیغاتی ممکن به برندها و نهادهای سراسر دنیاست.»

 

راگو کودیج، مدیرعامل این شرکت، می‌گوید: «این امر، آغازگر مرحله‌ی جدید و مهمی از تجارت جهانی تبلیغات CTV ما با LG Ads Solutions خواهد بود. لحظه‌ای با اهمیتِ بسیار برای برندهای سراسر جهان و نیاز روز‌افزون آن‌ها برای نزدیک شدن به بینندگانی است که اشتراک کانال­های تلویزیون‌ خود را لغو می‌کنند و افرادی که در روز کمتر از دو ساعت تلویزیون تماشا می‌کنند و به‌جای آن از خدمات رسانه‌ای اینترنتی (OTT) استفاده می‌کنند. حالا با LG Ads Solutions ، برندهای سراسر جهان می‌توانند با استفاده از بهترین داده‌های ACR این صنعت، تبلیغات CTV را برنامه‌ریزی، راه‌اندازی و ارزیابی کنند و موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی خود را تضمین کنند.»

داده‌های ACR، که منطبق با قوانین جهانی حریم خصوصی اطلاعات کاربران است، بدون در اختیار گذاشتن اطلاعات شخصی کاربران، به برندها کمک می‌کند تا متوجه شوند تبلیغات تلویزیونی با چه فواصل زمانی در هر خانه پخش شده است. این ویژگی برای برندها به معنی قابلیت افزایش تعداد دفعات پخش تبلیغ در خانه‌هایی است که تبلیغی دریافت نکرده‌اند، و توقف پخش تبلیغ در خانه‌هایی است که بیش از اندازه تبلیغ دریافت کرده‌اند، و همچنین ارائه تبلیغات به خانه‌هایی است که تبلیغات رقبا را دریافت می‌کنند. از دیگر عملکردهای مهم این روش، اطلاع دادن به برندها و نهادهاست که کدام خانه‌ها هیچ تبلیغی دریافت نمی‌کنند.

 

علاوه بر این، از این داده‌ها می‌توان برای اندازه‌گیری تأثیرگذاری تبلیغات استفاده کرد؛ مثلاً اینکه آیا یک تبلیغِ به‌خصوص توجه بیننده را به سمت برنامه‌ی تلویزیونی یا فیلم خاصی معطوف کرده، یا تبلیغی خاص بیننده را به دانلود یا خرید اشتراک اپلیکیشن یا خدمات OTT ترغیب کرده است.

 

LG Ads Solutions هم‌اینک در بیش از 40 کشور جهان به برگزاری کمپین‌های CTV کمک می‌کند. اکنون، برندها در هر کشوری در جهان که ACR در آن‌ها ارائه شود می‌توانند بلافاصله کار با LG Ads Solutions را آغاز کرده و با درک مخاطبان تلویزیون در کشور خود با جزئیات کامل، بتوانند بخش‌های مخاطبان، دسترسی، تعداد دفعات پخش و تأثیر تبلیغات سنتی و استریم را در تلویزیون‌ها مشخص کنند.

 

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.