بانک توسعه تعاون بانک ملی
روزنامه نوآوران - 1403/02/16
شماره 2461 - تاریخ 1403/02/16
آخرین اخبار
تسهیلات جدید ترابانک پاسارگاد؛ ارائه طرح "پیش ‌درآمد" با هدف توانمندی‌سازی مالی
تسهیلات جدید ترابانک پاسارگاد؛ ارائه طرح "پیش ‌درآمد" با هدف توانمندی‌سازی مالی
تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
تحقق 98درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی
تحقق 98درصدی تکالیف مقرر در قانون بودجه در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بانک پارسیان در جهت محرومیت‌زدایی و توسعه عدالت اجتماعی
داده‌های «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا در ارتقای کیفیت تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها اثرگذار است
داده‌های «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا در ارتقای کیفیت تجربه مشتری و اصلاح فرآیندها اثرگذار است
سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
اعلام جزئیات محصولات جدید بانک شهر در حوزه فناوری اطلاعات
اعلام جزئیات محصولات جدید بانک شهر در حوزه فناوری اطلاعات
راه اندازی سامانه نوبت دهی هوشمند غیرحضوری در بانک شهر
راه اندازی سامانه نوبت دهی هوشمند غیرحضوری در بانک شهر
سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌ها و انتقال‌وجه حساب‌های بانک سرمایه افزایش یافت
سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌ها و انتقال‌وجه حساب‌های بانک سرمایه افزایش یافت
اداره کل بهزیستی استان گیلان، یار جدید بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در طرح مهریار
اداره کل بهزیستی استان گیلان، یار جدید بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در طرح مهریار
قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
بازدید سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک توسعه صادرات ایران از شعبه تبریز
بازدید سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک توسعه صادرات ایران از شعبه تبریز
افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است
افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است
عملکرد بانک مسکن در طرح «نهضت ملی مسکن » قابل تحسین است
عملکرد بانک مسکن در طرح «نهضت ملی مسکن » قابل تحسین است
خط دوم انتقال آب خلیج فارس؛ تحقق هدف ملی تامین آب پایدار
سید احمدرضا صدر سرپرست روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) شد
فولاد مباركه بزرگترین صادركننده غیرنفتی و اولین صادركننده در زنجیره صنایع معدنی در سال 1402
فولاد مباركه بزرگترین صادركننده غیرنفتی و اولین صادركننده در زنجیره صنایع معدنی در سال 1402
شناسایی و پلمپ۲ خانه پلاک قرمز در ناحیه۱ منطقه۶
اجرای طرح ضربتی پاکسازی و جمع‌آوری بساط گستران محور هفت تیر
زمین پاک ، شهروند مسئول
اجرای طرح کوچه به کوچه در معابر ناحیه۷
مناسب سازی و بهسازی ۹۶ نقطه از معابر جهت معلولین و سالمندان در منطقه ۲۱
بررسی فعالیت های سال ۱۴۰۲ شهرداری منطقه ۲۱ در حوزه زنان
تداوم برگزاری جلسات پیگیری وضعیت نگهداشت بوستانها در منطقه ۴
تقدیر و قدردانی از همکاری اعضای دوام محلات ۲۰ گانه منطقه ۴ در هفته سلامت
درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
درخواست تسهیلات طرح پذیرنده ملی هم آنلاین شد
مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت
مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی «روز معلم» را تبریک گفت
برگزاری جلسه بررسی ۳۱ پروژه شاخص شهرداری منطقه ۴ در طرح ویژه کوک چهارم
امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
مدیرعامل بانک در سومین نشست صمیمی با معاونان ادارات ستادی: بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
مدیرعامل بانک در سومین نشست صمیمی با معاونان ادارات ستادی: بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
سرویس‌دهی در خط ۵ مترو به حالت عادی بازگشت
دیدار دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با کارکنان شرکتی مستقر در ستاد بانک
دیدار دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران با کارکنان شرکتی مستقر در ستاد بانک
توجه به حوزه‌های نوآورانه در صنعت بانکداری در صدر برنامه‌های بانک سینا قرار دارد
توجه به حوزه‌های نوآورانه در صنعت بانکداری در صدر برنامه‌های بانک سینا قرار دارد
بازدید شهردار منطقه ۱۶ از ساختمان مرکز جامعه پذیری
چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید
چک‌های ۱ میلیارد ریالی به دست برندگان وین‌کارت رسید
بانک شهر استفاده از ریال دیجیتال برای پرداخت های خرد شهری را عملیاتی می کند
بانک شهر استفاده از ریال دیجیتال برای پرداخت های خرد شهری را عملیاتی می کند
برگزاری مراسم تکریم از پاکبانان مناطق ۳ و ۶ پایتخت به مناسبت روز کارگر
عملیات بهسازی و ایمن سازی خیابان راجیان انجام شد
تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
تحقق ۶۶ درصدی سهمیه بانک دی در قانون جهش تولید مسکن
کودکان منطقه2 به طرح نوماند پیوستند
پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
ارتقای ایمنی بزرگراه یادگار امام (ره) با جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل
پیام تبریک مدیرعامل بانک آینده به مناسبت روز معلم
پیام تبریک مدیرعامل بانک آینده به مناسبت روز معلم
تقدیر مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از عملکرد شعب استان تهران
تقدیر مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از عملکرد شعب استان تهران
شعبه استهبان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس افتتاح شد
شعبه استهبان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان فارس افتتاح شد
اجرای پوشاننده جداره ها و المان های نواحی شش گانه منطقه ۱۲
تمجید مدیرکل دادگستری استان فارس از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
تمجید مدیرکل دادگستری استان فارس از عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران
جدیدترین تمهیدات بانک صادرات ایران برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
جدیدترین تمهیدات بانک صادرات ایران برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
ادای احترام و گلباران محل شهادت استاد مطهری در منطقه ۱۲
تونل نوری ثابت در منطقه 17افتتاح شد
اجرای عملیات گاردکوبی در بزرگراه شهید چراغی
کد خبر: 465227 | تاریخ : ۱۴۰۱/۷/۹ - 10:49
دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برگزار شد

دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برگزار شد

دوره آموزشی یک‌روزه مدیریت ارتباط با مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ۳ سرفصل مشتری‌مداری، فن بیان و کنترل هیجان در استان گلستان برگزار شد.

نوآوران آنلاین-به گزارشروابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، همایش آموزشی مدیریت ارتباطات با مشتریان (CRM) با حضور مدیران ارشد بانک در استان گلستان برگزار شد.

«عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره بانک در این همایش گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تلاش می‌کند با رویکرد نوین و متنوع در عرصه پیکار با اقتصاد ربوی، نقش جدی‌تری ایفا کند که افزایش میزان وام قرض‌الحسنه و آسان‌سازی در استفاده از خدمات بانکداری اسلامی از جمله این رویکردهای اثربخش در سال‌های اخیر است.
۸۰ درصد خدمات بانک غیرحضوری می‌شود
وی گفت: افزایش سقف وام قرض‌الحسنه اشخاص حقیقی از ۵۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان و ارائه وام قرض‌الحسنه به اشخاص حقوقی از جمله برنامه‌های دولت برای حمایت از مردم و بانک‌های قرض‌الحسنه در سال جاری بود.
امامی افزود: به دنبال حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق افزایش سقف وام به این شرکت‌ها از طریق تفاهم با صندوق نوآوری و شکوفایی هستیم.
وی گفت: تلاش می‌کنیم ظرف سه سال آینده ۸۰ درصد خدمات بانک را به‌صورت غیرحضوری ارائه کنیم. در حال حاضر ۱۳ میلیون مشتری داریم و پیش‌بینی می‌کنیم تا افق ۱۴۰۴ این عدد به ۲۰ تا ۳۰ میلیون نفر برسد. با توجه به رغبت مردم در بهره‌گیری از خدمات بانکداری غیرربوی، تحقق این موضوع امری دست یافتنی است.
هدف‌گذاری برای رسیدن مشتریان بانک به ۲۰ میلیون نفر
دکتر «روح الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک نیز دیگر سخنران این همایش بود. وی گفت: پروژه مرکز ارتباط با مشتریان از جمله برنامه‌های جدی و نوین طراحی شده برای بانک است.
وی اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران قریب به ۱۳میلیون مشتری دارد و برای افق سال ۱۴۰۴ هدف‌گذاری جذب ۲۰ میلیون مشتری را در برنامه دارد. CRMیکی از مهمترین بخش‌های بانک خواهد شد و این دوره که شامل دوره مهارتی فن بیان، کنترل هیجانات و مشتری‌مداری است، برای کارکنان این بخش که از محل نیروهای مؤسسات مالی و اعتباری منحل شده تأمین شده‌اند، فرصت مناسبی برای کسب مهارت و دانش تکمیلی خواهد بود.
قاسمیان تأکید کرد: عملکرد نیروهای مرکز به‌طور مستمر پایش می‌شود و تجربه شغلی کارکنان این مرکز نیز در پرستاری مشتریان اثرگذار است. بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، هر یک از نیروهای این بخش معین یک استان بوده و وظیفه ارتباط کلامی با مشتریان بانک را بر عهده دارند.
رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک گفت: در تمام مسیر پروژه در کنار همکاران هستیم، زیرا مرکز ارتباط با مشتریان و بخش CRM مدل جدیدی در نظام بانکی است و در حال تجربه کردن فعالیتی نوین هستیم. در این مرکز شکل خاصی از بازاریابی را انجام خواهیم داد که هدف اصلی آن حفظ مشتریان بانک و هم‌افزایی با آن‌هاست.
عملکرد CRM مستمراً ارزیابی می‌شود
در ادامه این همایش «احسان غلامی» رئیس اداره کل توسعه سرمایه انسانی طی سخنانی، اظهار داشت: روند به‌کارگیری نیروهای تکلیفی بانک مرکزی از محل مؤسسات مالی و اعتباری منحل شده، کاملاً شفاف و بر اساس امتیاز کسب شده به‌واسطه آزمون کتبی و مصاحبه بوده است.
وی این طور ادامه داد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بانک مهربانی است و با این شعار وارد حوزه رقابت با سایر بانک‌ها شده و این مهربانی هر دو گروه مشتریان داخلی و خارجی را در بر می‌گیرد.
غلامی خطاب به کارکنان مرکز گفت: شغل بسیار حساسی در این بانک دارید و تجربه کاری گذشته، انتظارات را از شما بالا برده است. به همین جهت CRM به لحاظ کارایی، مستمراً ارزیابی می‌شود و کمک به تجهیز منابع، عملکرد اصلی و اساسی مرکز است. بر همین اساس لازم است کارکنان مرکز تسلط کافی بر طرح‌ها و خدمات بانک داشته باشند.
در این همایش، سه دوره فن بیان، کنترل هیجانات و مشتری‌مداری توسط استادان خبره برای کارکنان بخش مدیریت ارتباط با مشتریان ارائه شد.
ارتقای هوش هیجانی کارکنان باعث افزایش رضایت مشتریان می‌شود
دوره کنترل هیجان توسط دکتر «احسان قاسمی» ارائه شد. قاسمی در این دوره اشاره کرد: هوش اجتماعی به معنای توانایی ادراک دیگران است و ریشه هوش هیجانی از مفهوم هوش اجتماعی نشأت می‌گیرد. به طور خلاصه هوش هیجانی را می‌توان قابلیت استفاده از احساس و عواطف خود و دیگران در رفتار فردی و گروهی برای کسب حداکثر نتایج با حداکثر رضایت، تعریف کرد.
وی افزود: کنترل هیجان، هوش هیجانی و خودآگاهی و ارتباط مطالبی است که در این کارگاه فرا می‌گیریم. ارتباط شامل فرآیندی است که با فرستنده، پیام و گیرنده شکل می‌گیرد و در الگوی ارتباطی فرستنده به عنوان آغازگر، مهمترین رکن است. نقش کارکنان بخش مدیریت ارتباط با مشتریان و پرستاری مشتریان نیز به‌عنوان آغازگر ارتباط که همه حس، هیجان و انگیزه خود را در پیام ارسال می‌کنند، بسیار مهم است و اثرگذاری زیادی بر مشتری دارد.
قاسمی خاطرنشان ساخت: بر اساس تحقیقات انجام شده، ۶۸ درصد مشتریان بر اثر بی‌تفاوتی کارکنان و برخورد غیرصحیح، رابطه خود را با سازمان کاهش می‌دهند و وظیفه کارکنانCRM افزایش و احیاء انگیزه این گروه از مشتریان است. از ویژگی بارز کارکنان این بخش توانایی مذاکره با خود است که نخستین گام در هوش هیجانی وکنترل هیجان به شمار می‌رود.
وی اظهار داشت: لازم است بین خود، محتوای پیام و گیرنده (مشتری) تناسب مطلوبی برقرار کنیم. اعتماد به نفس و عزت نفس نیز در موضوع کنترل هیجان بسیار حائز اهمیت است و با احساس ارزشمندی، ارتباط مستقیم دارد و از عملکرد مطلوب حاصل می‌شود.
بخشی از مشتری‌مداری شنیدن انتقاد مشتریان است
در ادامه این همایش دکتر «محمد رهبری» دوره مشتری‌مداری را ارائه کرد. رهبری گفت: ارائه خدمت به مشتریان به امری تخصصی تبدیل شده و امروزه ارائه خدمت تنها برآورده کردن نیاز کنونی مشتریان نیست.
وی ادامه داد: ارائه خدمت مجموعه‌ای است شامل حل کردن مشکل مشتری، ارتقاء کیفیت زندگی مشتری، ارتقاء سطح فرهنگ و آگاهی کارکنان شعب، ارائه راه‌حل‌هایی برای بهبود کسب‌وکار مشتری، شریک شدن در مسائل مشتری و در نهایت رهنمون ساختن مشتری به سمتی که وی از دریافت خدمات بانکی لذت ببرد، مشعوف شود و باعث موفقیتش شود.
رهبری افزود: در این میان نقش تعامل اثربخش با مشتری در فروش خدمات بانکی نقشی بسیار تأثیرگذار و حائز اهمیت است. مشتری‌مداری به معنای درک دیدگاه‌ها، نظرات و عقاید مشتری و آمادگی شنیدن اعتراضات، انتقادات و شکایات مشتریان است.
افزایش دایره لغات کارکنان CRM ضروری است
دوره فن بیان نیز توسط دکتر «المیرا مخترع‌زاده» برگزار شد. وی فن بیان را مهارتی اکتسابی نامید و گفت: انسان‌ها حدود ۴۰۰ کلمه را در طول روز، ماه و سال مرتباً تکرار می‌کنند و برای ایجاد تفاوت، لازم است دایره لغات خود را افزایش دهیم.
مخترع‌زاده افزود: هوش کلامی به معنای به‌کارگیری صحیح خزانه لغات ذهن است. در واقع باید بدانیم چه چیزی را در چه زمانی بیان کنیم و نیاز است چیدمان کلمات را به‌درستی انتخاب نماییم.
وی در ادامه گفت: کلمات به ۲ بخش فعال و غیرفعال تقسیم می‌شوند. کلمات فعال در ذهن حاضرند و کلمات غیرفعال کلماتی‌اند که سابقاً در ذهن یا خاطرات گذشته نقش بسته‌اند. به‌کار بردن کلمات هماهنگ موجب زیبایی سخن می‌شود. یکی از شیوه هایی که کارکنان بخش ارتباط با مشتریان و پرستاری مشتریان باید بر آن تسلط پیدا کنند، بداهه‌گویی در مقابل پرسش‌های غیرمترقبه مشتریان است.

کانال تلگرام

ارسال دیدگاه شما

  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشند منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی باشند منتشر نخواهد شد.